Backoffice

Bra Vision Scandinavia AB

1 days left
to apply for the job

Som backoffice hos Bra Vision kommer du arbeta i vår kundservice med bla planering av service och installationer!

...och dina arbetsuppgifter handlar om att:

  • Planera installationer för våra montörer ute i fält –ansvarar för att de får rätt förutsättningar att utföra säkra och effektiva installationer
  • Vara spindeln i nätet –dvs ha daglig kontakt med våra kunder, montörer och andra funktioner inom företaget såsom sälj, produktion, ekonomi och teknik
  • Uppföljning – installationsrapportering och fakturering
  • Organisera installatörsmöten och utbildning

Typiska arbetsuppgifter är att boka in montörer hos kunder, samla in uppgifter inför installationen, koordinera med våra montörer. I samarbete med sälj och produktion säkra att rätt produkter finns tillgängliga vid installationen. Säkra att installationen blir lönsam, effektiv och säker. Hantera uppföljning i samarbete med montör samt fakturering.

Du kommer även arbeta med innesälj och registrera kundorder och assistera utesälj.

För att passa in i tjänsten söker vi dig som har erfarenhet av arbete inom exempelvis kundservice/försäljning/administration/projektledning. Du bör ha gymnasial utbildning. Du har god datorvana och bra kundbemötande.

Att kunna ta stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter är viktigt och att kunna hålla i många trådar samtidigt.

Då vi är ett mindre företag är det viktigt att du är en lagspelare som passar in i teamet.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Nedan egenskaper ser vi som viktiga för att passa in i vårt team:

  • Strukturerad
  • Stresstålig
  • Problemlösare
  • Social

Tjänsten är på heltid 100%.

🖐 Was this job fit for someone?
Share

Other jobs in the same field

Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs