Vacant job
- Jobs
- Medarbetare till Affärsservice

Medarbetare till Affärsservice
Fastighets AB FörvaltarenStockholms län, Sundbyberg
Previous experience is desired
24 days left
to apply for the job
Vi söker en engagerad och säljande medarbetare till Affärsservice inom Sundbybergs Stadsnät Är du på jakt efter ett utvecklande arbete med mycket kundkontakt och med innovativ teknik som bas? Vill du vara delaktig i utvecklingen av vårt Affärsservice-team med ansvar för kundvård, teknikstöd och administration? Då har vi ett jobb för dig! Sundbybergs Stadsnät är den lokala kommunikationsleverantören för bredband och digitala tjänster i Sundbyberg. Tillsammans med marknadens ledande tjänsteleverantörer erbjuder vi innovativa, hållbara och öppna digitala lösningar för alla som bor och arbetar i staden. Vi är ett litet, dynamiskt och utvecklingsorienterat bolag som jobbar i nära samarbete internt såväl som med våra affärspartners och kunder. Som medarbetare inom Affärsservice ansvarar du för rådgivning och support till kunder och samarbetspartners, felsökning och problemlösning samt kund- och orderadministration. Du har också ett uppdrag att stötta våra affärsansvariga med mötesbokningar och andra säljstöttande aktiviteter. Huvudsakliga arbetsuppgifter Orderhantering - Hantera beställningar av nya tjänster samt ändringhantering av befintliga tjänster till slutkunder och samarbetspartners - Hantera felanmälningar från tjänsteleverantörer och slutkunder. Service och support - Kundservice: besvara frågor, ge minformation om tjänster, teknik och produkter och sköta reklamationer. Medverka som produktexpert och rådgivare vid olika typer av kund- och marknadsevent. - Teknisk support: utföra enklare installationer och reparationer, felsökningar och "komma gång service" i kundfastigheter och hos slutkunder. - Intern teknik - och administrativ support: förbereda kundplacerad nätverksutrustning inför installationsprojekt samt utföra löpande intern service till övriga delar av organisationen som t ex att ta emot leveranser. hjälpa till inför och under kundmöten och andra externa besök. Säljstöd - Utföra säljstöttande aktiviteter som mötesbokningar, uppföljning av säljaktiviteter och i förekommande fall utringande kundprospektering och enklare sälj - och lojalitetsskapande aktiviteter riktade till befintliga kunder. - Medverka som produktexpert i möten och events med kunder Kravprofil och personliga egenskaper Vi söker dig med några års erfarenhet av service- och säljinriktade yrken med teknisk anknytning inom data- eller telekombranschen. Du har minst gymnasieutbildning, god dokumenterad datorvana samt B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i Netadmin, Lime, Aptus system och Tele2växel. Du är teknikintresserad, förstår och följer utvecklingen inom vår bransch och har ett genuint engagemang i att hjälpa kunder och kollegor till bästa möjliga lösningar. För att trivas hos oss har du: - En mycket god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Har du dessutom goda kunskaper i engelska och arabiska är det meriterande - Erfarenhet av att utföra administration med hög noggrannhet och servicekänsla. - En mycket god förmåga att samarbeta med andra människor. - Stort kundfokus och förmåga att ta personligt ansvar för kundrelationen. Du är tillgänglig för våra kunder och ger utmärkt service till interna och externa kunder. - Förmåga att se lösningar på problem och utmaningar och göra jobbet för att nå dit. Arbetsuppgifterna har stor variation och därför är det viktigt att du är flexibel och är genuint intresserad av att lära dig nya saker. Arbetstiderna är normalt vanliga kontorstider. Vi som arbetar på Sundbybergs stadsnät har som ledord att vara lagspelare. Du skapar laganda genom att uppdatera andra om relevant information. Du värderar andras insatser och tar vara på deras kunskap och förslag för att utveckla idéer och lära av dina kollegor. Känner du igen dig i detta och vill vara med och bidra till vårt bolag och bygga Sundbyberg? Välkommen med din ansökan! Ansökan Skicka din ansökan till senast den 15 april 2025. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta teamledare för Affärsservice Madeline Nasseri, madeline.nasseri@sundbybergsstadsnat.se, eller vd Marie Johansson, marie.johansson@sundbybergsstadsnat.se.
🖐 Was this job fit for someone?
Other jobs in the same field
Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs
-
Planners and investigators etc.
Tullverket
-
Medical secretaries, healthcare administrators etc.
Stockholms läns sjukvårdsområde, Primärvård, Kungsängens vårdcentral
-
Other office assistants and secretaries
OnePartnerGroup
-
KFX HR-partner
-
Electricity Prices March 21-22, 2025: Free Hours and Savings Opportunities
Fri, 21 Mar 2025 - 13:01 -
Swedish Central Bank Keeps Key Interest Rate Unchanged: Effects and Forecasts
Thu, 20 Mar 2025 - 14:02 -
Exclusive Offer: Purchase Charging Station with Installation at Evify!
Thu, 20 Mar 2025 - 11:01