Department of awesome AB - Logo

Account Manager till Smart Kaffe i Oslo, Akershus och Østfold

Department of awesome AB

20 dagar kvar
att ansöka till jobbet

För ett växande företag inom kaffelösningar – Oslo, Akershus och Östfold
Vill du bli en nyckelperson i ett litet men snabbt växande företag där du får fullt ansvar för hela försäljningsprocessen, från första kontakt till långsiktiga kundrelationer? Vi söker dig som är affärsinriktad, strukturerad och redo för nästa steg i din försäljningskarriär!

Om företaget

Smart Kaffe är ett norskt företag med stark lokal förankring inom kaffemaskinlösningar för kontor och andra arbetsplatser. Med bas i Vestby och Fredrikstad levererar vi kvalitetsmaskiner, kaffeprodukter och service till företagsmarknaden.


Företaget leds av Rolf Mikkelsen och har fokus på professionell försäljning, långsiktiga avtal och personlig uppföljning – som ett flexibelt alternativ till de stora aktörerna i branschen.

Om rollen

Vi söker en Account Manager som tar fullt ansvar för nykundearbete, behovsanalys, erbjudanden och uppföljning. Du kommer att arbeta nära ledningen och få en central roll i fortsatt tillväxt.


Dina huvuduppgifter:

  • Prospektera och boka kundmöten (både digitalt och fysiskt)

  • Genomföra behovsanalyser och ge skräddarsydda rekommendationer

  • Skicka erbjudanden, följa upp och ingå avtal

  • Underhålla och utveckla goda relationer med befintliga kunder

  • Dokumentera aktiviteter i CRM-systemet

Du arbetar med:

  • Kunder i Oslo, Akershus och Østfold

  • Försäljning av kaffemaskiner, tillbehör och tjänster

  • En tydlig och strukturerad försäljningsprocess

  • Nära samarbete med försäljningschef Robert Gangsø under onboarding

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom maskin, teknik eller tjänsteförsäljning

  • Förstår värdet av behovsanalys och professionell kommunikation

  • Är strukturerad, målinriktad och självständig

  • Har körkort och trivs med kundbesök

  • Har teknisk förståelse och intresse för kaffe och utrustning

Vad vi erbjuder

  • Konkurrenskraftiga villkor med fast lön och provision

  • Firmabil/körersättning och flexibel arbetsdag

  • Möjlighet att växa i en nyckelroll i ett företag i stark utveckling

  • Tydlig onboarding och nära uppföljning från ledningen

  • Deltagande i ett ettårigt försäljningsträningsprogram med en av Skandinaviens bästa försäljningstränare,


    Mikael Arndt! - Programmet inkluderar 25 diplomgivande försäljningskurser, veckovisa live-föreläsningar, Deltagande på Sveriges största 2-dagars försäljningsarrangemang i Stockholm

Rekryteringsprocess

Start, målet är att ha rätt kandidat på plats under Q1 2026.


Rekryteringsprocessen hanteras av Saleshub, med Amir Chamsine som ansvarig rekryterare.

Har du frågor eller vill ha mer information om tjänsten, kontakta [email protected] (mailto:[email protected]).

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Opinionen - Opinionsläge Novus: Oförändrat stöd – Socialdemokraterna störst
    Ons, 19 nov 2025 - 08:35
  • Statsskulden - Statsskulden – nivå, utveckling och betydelse för Sverige
    Ons, 8 okt 2025 - 08:00