Lansera AB - Logo

Tysk Kundsupportrådgivare på DJI i Lissabon

Lansera AB

46 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Älskar du teknik, drönare och att hjälpa människor? Gå med i DJI, världens ledande drönarföretag, och bli en del av ett spännande team som stödjer banbrytande flygteknik! Som tysk kundsupportrådgivare kommer du att hjälpa kunder med allt från installation och felsökning till produktrekommendationer och tekniska frågor.

Vad du kommer att göra:

Hjälpa kunder med drönarinstallation, felsökning och produktvägledning Svara på förfrågningar via telefon och e-post med professionalism och entusiasm Diagnostisera tekniska problem relaterade till drönare, kontroller och programvara Hantera beställningar, returer och byten Hålla sig uppdaterad om de senaste drönarmodellerna och branschtrenderna Säkerställa att kunderna får en smidig och trevlig upplevelse med sina DJI-produkter

Vad vi söker:

Flytande i tyska & engelska (skriftligt & muntligt) • Passion för drönare, teknik och kundservice • Problemlösande tänkesätt & starka kommunikationsförmågor • Förmåga att arbeta i en snabb och innovativ miljö

Förmåner:

• Månatlig bruttolönTeknikbonus • SpråkbonusLojalitetsbonusHyresstöd: 400/månad (i 12 månader!) • MåltidsersättningSemester- & julbonusar: Extra löneutbetalningar • Medicinsk & tandvårdsförsäkring (efter 6 månader) • Flyttstöd: Flyg (200) + bostadsstöd • Betald utbildning från dag 1

Redo att förvandla din passion för drönare till en karriär? Ansök idag och gå med oss i Lissabon!

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb