Ledigt jobb: Administratör
- Jobb
- Administratörsjobb inom offentlig sektor i Stockholm
Administratörsjobb inom offentlig sektor i Stockholm
Bemannia AB (Publ.)Stockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
44 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör eller från liknande tjänst? Vill du arbeta inom den offentliga sektorn? Välkommen att skicka in din intresseanmälan!Om uppdraget
Vi söker drivna och kompetenta administratörer för heltidstjänster i Stockholm inför kommande uppdrag inom den offentliga sektorn. Vi söker dig som trivs med att arbeta strukturerat, självständigt och vill bidra till viktiga samhällsfunktioner. Genom att skicka in din ansökan blir du en del av vår kandidatbank. Varmt välkommen med din intresseanmälan!Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kan du bland annat arbeta med att göra kalenderbokningar, mötesbokningar samt allmän planering och samordning. Återkommande arbetsuppgifter såsom kopiering och sortering av dokument förekommer också. Vidare exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma i rollen som administratör:
- Sköta administrativa rutiner
- Vara ett operativt stöd för verksamheten
- Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
- Assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
- Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
- Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
Dina kvalifikationer
- Minst treårig gymnasieutbildning exempelvis inom administration, ekonomi eller annan likvärdig utbildning
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal och skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Lämna din intresseanmälan genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskt ägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag och rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet.
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Middlepoint
-
Recruitive AB
-
Övriga kontorsassistenter och sekreterare
Kriminalvården, Frivård Stockholm Län
-
Regeringskansliet
-
Övriga kontorsassistenter och sekreterare
Säkerhetspolisen
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56