Kundservicemedarbetare inom energibranschen

Swe-bygg on/offshore AB

Skåne län, Lund

Tidigare erfarenhet är önskad

29 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen, numera krävs också viss erfarenhet från försäljning. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.

Kompetenskrav:

Trevlig attityd

Ansvarstagande

Lösningsorienterade

Serviceinriktade

Samarbetsförmåga

Tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.

Meriterande:

Tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.

Även kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.

Startdatum: 2025-03-01

Längd: 2025-09-01

Plats: Lund

Arbetstid: 40 h/v

Möjlighet till förlängning: 6 månader

Språk: Svenska

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb