Ledigt jobb: Butiksansvarig
- Jobb
- Butiksansvarig sökes till Ria Financial Services i Malmö
Butiksansvarig sökes till Ria Financial Services i Malmö
Ria Financial Services Sweden ABSkåne län, Malmö
Tidigare erfarenhet är önskad
29 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Ria Financial Services söker en dynamisk och erfaren individ för rollen som Butiksansvarig i Malmö. Vi är en ledande leverantör av finansiella tjänster, specialiserade inom penningöverföringar och valutaväxling med ett globalt nätverk av egna kontor och filialer. Som Butiksansvarig kommer du att vara ansiktet utåt för vår verksamhet och ansvara för att leda och utveckla ditt team till att uppnå och överträffa försäljningsmål samt säkerställa en förstklassig kundupplevelse.
Vårt uppdrag
Ria är ett företag vars mission är att vara den mest progressiva och inkluderande penningöverföringsverksamheten i världen och erbjuda tillförlitliga betalningstjänster till våra kunder. Vi öppnar vägar för en bättre vardag för våra kunder, våra uppdragsgivare och våra medarbetare. Med över 400 000 kontor i 165 länder är Ria en mångkulturell aktör som främjar en känsla av samhörighet och gemenskap bland teamet genom att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö oavsett vart man befinner oss.
Ria erbjuder
- Dynamisk och internationell miljö
- Ett stimulerande och omväxlande jobb
- Vi ger dig kunskap och erfarenhet inom service och försäljning
- Internutbildning
- Fast lön och provision
- Lunchkort och friskvårdsbidrag
Ansvarsområden
- Ledning och utveckling av butiksteamet för att maximera försäljning och servicekvalitet.
- Skapa och genomföra effektiva försäljningsstrategier för att öka intäkterna och expandera kundbasen.
- Ansvara för att upprätthålla höga standarder för kundservice och överensstämmelse med företagets riktlinjer och procedurer.
- Hantera dagliga operationer inklusive kassahantering, inventering och rapportering.
- Bygga och underhålla starka relationer med kunder och samarbetspartners för att främja lojalitet och upprepad affärsverksamhet.
- Aktivt delta i rekrytering, träning och utveckling av personal för att säkerställa kompetens och motivation.
Det vi söker hos dig
- Minst 3-4 års erfarenhet av arbete inom finansiella tjänster, pengaröverföring, valutaväxling
- Erfarenhet av att leda och motivera ett team
- Karismatisk personlighet med förmåga att skapa positiva och långsiktiga relationer.
- Analytisk förmåga och förmåga att fatta strategiska beslut baserade på affärsdata och marknadstrender.
- Starkt fokus på kundservice och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt.
- Förmåga att arbeta flexibla scheman
- Viss datorkunskap med förmåga att använda MS Word och Excel
- Erfarenhet av kontanthantering är meriterande
- Bra kommunikationsförmåga på engelska och svenska samt ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Om du är en ambitiös och engagerad person som trivs i en snabbt föränderlig miljö och har en passion för att leverera utmärkt service, då kan detta vara rätt roll för dig! Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmånsprogram samt möjligheter till karriärtillväxt inom vår globala organisation.
Ansök genom att skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är lämplig för rollen som Butiksansvarig till oss. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar dig till vårt team på Ria Financial Services! Av säkerhetsskäl kommer vi att ta en kreditupplysning samt be om ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan ske.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Optimal Assistans
-
Region Skåne, Skånes universitetssjukhus SUS
-
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.
Saab Kockums AB
-
Region Skåne, Koncernkontoret
-
Region Skåne, Hässleholms sjukhus
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56