Vacant job
- Jobs
- Business support sökes till Stena Recycling
Business support sökes till Stena Recycling
KFX HR-partner Skandinavien ABVästernorrlands län, Timrå
Previous experience is desired
9 days left
to apply for the job
Om tjänsten Är du en nyfiken och lösningsorienterad person med ett öga för detaljer? Vi söker nu två drivna personer som vill jobba med business support hos Stena Recycling i Timrå med uppdrag att arbeta med informationsöverföring mellan system. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag och en helhetspartner för att utveckla hållbara cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Med 1 900 engagerade medarbetare och 90 anläggningar över hela landet skapar vi långsiktiga lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Genom att hålla resurserna i omlopp spelar vi en viktig och central roll i omställningen till en cirkulär ekonomi. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer vara att säkerställa att rätt information om Stena Recyclings kunder och affärer överförs mellan system. Du kommer huvudsakligen att arbeta administrativt vilket innefattar förberedelse och uppdatering av data inför migration, överföring och underhåll av systemdata samt rättelseaktiviteter. Kvalifikationer Tjänsten som administratör passar dig som motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken. Du är en glädjespridare som drivs av att lösa problem samt är självgående och systematisk. Utöver detta ser vi att du har: • Goda administrativa kunskaper i system som Officepaketet, framförallt Excel. • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Tidigare erfarenhet och förståelse för såväl olika system som för affärer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Sales Support. Övrigt Tillträde: enligt överenskommelse Omfattning: Heltid minst 6 månader med trolig förlängning och eventuell möjlighet till tillsvidareanställning Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
🖐 Was this job fit for someone?
Other jobs in the same field
Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs
-
Optimal Ekonomi i Kramfors AB
-
Bildningsförvaltningen
-
Bildningsförvaltningen
-
Electricity Prices in Sweden 2025-01-09: What Does It Cost to Charge a Car?
Thu, 9 Jan 2025 - 13:15 -
Exclusive Fitness Offer: Train in 2025 for Half the Price with myMOWO!
Fri, 3 Jan 2025 - 09:01 -
The Central Bank lowers the policy rate: How does it affect your economy?
Fri, 20 Dec 2024 - 11:48 -
Information about Statsskuld.se
Improvements on Statsskuld.se: News & Updates
Tue, 17 Dec 2024 - 08:56