Customer Service Coordinator till teknikbolag 🛠️

Wrknest AB

Stockholms län, Stockholm

Previous experience is desired

136 days left
to apply for the job

Om tjänsten Vi söker till vår kund en Customer Service Coordinator som kommer att ansvara för hela ordercykeln, från offert och beställning till leverans. Tjänsten innebär ett nära samarbete med säljteamet och andra avdelningar för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse. Du kommer att hantera kundärenden, administrera beställningar och leveranser samt stödja företaget med att förbättra processer och flöden.

I denna roll kommer du att vara anställd av Wrknest och arbeta som konsult hos kunden, ett teknikbolag med fokus på innovativa lösningar och hög servicekvalitet.

Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Customer Service Coordinator kommer du att:

  • Säkerställa en hög kundupplevelse genom att stödja och kommunicera med kunder via telefon, e-post och chatt.
  • Ansvara för orderhantering, inklusive skapande av offerter, uppföljning av leveranser och kontohantering.
  • Koordinera provutrustning, inklusive leveranser, returer och rapportering av nyckeltal.
  • Assistera med reparationer, fakturering, returer och kreditnotor i samarbete med finansavdelningen.
  • Bidra till att förbättra och uppdatera interna processer.

Vi söker dig som För att lyckas i denna roll bör du ha:

  • Minst en gymnasieutbildning eller motsvarande.
  • Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice eller orderhantering.
  • Goda kunskaper i Microsoft Office och erfarenhet av ERP-system, gärna Visma Proceedo och Salesforce.

Vi ser också att du är en lagspelare med god organisationsförmåga och en stark känsla för kundfokus.

Övrig information

  • Start: Omgående, med en anställning på 3-6 månader och möjlighet till förlängning.
  • Plats: Stockholm, kontorsbaserat.
  • Omfattning: Heltid, arbetstider 08:00–17:00.
  • Anställningsform: Visstid, med möjlighet till övergång till fast tjänst.

Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (http://www.wrknest.se).

🖐 Was this job fit for someone?
Share

Other jobs in the same field

Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs

Keyword / Occupation
Similar jobs
Latest posts
  • Electricity prices - Electricity Prices in Sweden: Forecasts and Tips for January 11-12, 2025
    Sat, 11 Jan 2025 - 13:01
  • Inflation -
    Wed, 8 Jan 2025 - 18:05
  • Promocode - Exclusive Fitness Offer: Train in 2025 for Half the Price with myMOWO!
    Fri, 3 Jan 2025 - 09:01
  • General - Statsskuld.se: New Tax Calculations & Job Search
    Thu, 2 Jan 2025 - 19:54
  • Public Opinion - Novus December 2024: Social Democrats on Top
    Tue, 31 Dec 2024 - 14:35
  • Loan - Mortgage Interest Rates in Sweden 2024-2026: Forecast and Advice
    Sat, 28 Dec 2024 - 11:48
  • Swedens Policy Rate - The Central Bank lowers the policy rate: How does it affect your economy?
    Fri, 20 Dec 2024 - 11:48
  • Information about Statsskuld.se - Improvements on Statsskuld.se: News & Updates
    Tue, 17 Dec 2024 - 08:56