Customer Service Coordinator till teknikbolag 🛠️

Wrknest AB

Stockholms län, Stockholm

Tidigare erfarenhet är önskad

136 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Om tjänsten Vi söker till vår kund en Customer Service Coordinator som kommer att ansvara för hela ordercykeln, från offert och beställning till leverans. Tjänsten innebär ett nära samarbete med säljteamet och andra avdelningar för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse. Du kommer att hantera kundärenden, administrera beställningar och leveranser samt stödja företaget med att förbättra processer och flöden.

I denna roll kommer du att vara anställd av Wrknest och arbeta som konsult hos kunden, ett teknikbolag med fokus på innovativa lösningar och hög servicekvalitet.

Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Customer Service Coordinator kommer du att:

  • Säkerställa en hög kundupplevelse genom att stödja och kommunicera med kunder via telefon, e-post och chatt.
  • Ansvara för orderhantering, inklusive skapande av offerter, uppföljning av leveranser och kontohantering.
  • Koordinera provutrustning, inklusive leveranser, returer och rapportering av nyckeltal.
  • Assistera med reparationer, fakturering, returer och kreditnotor i samarbete med finansavdelningen.
  • Bidra till att förbättra och uppdatera interna processer.

Vi söker dig som För att lyckas i denna roll bör du ha:

  • Minst en gymnasieutbildning eller motsvarande.
  • Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice eller orderhantering.
  • Goda kunskaper i Microsoft Office och erfarenhet av ERP-system, gärna Visma Proceedo och Salesforce.

Vi ser också att du är en lagspelare med god organisationsförmåga och en stark känsla för kundfokus.

Övrig information

  • Start: Omgående, med en anställning på 3-6 månader och möjlighet till förlängning.
  • Plats: Stockholm, kontorsbaserat.
  • Omfattning: Heltid, arbetstider 08:00–17:00.
  • Anställningsform: Visstid, med möjlighet till övergång till fast tjänst.

Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (http://www.wrknest.se).

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser i Sverige: Prognoser och Tips för 11-12 Jan 2025
    Lör, 11 jan 2025 - 13:01
  • Inflationen - Inflationen i Sverige sjunker till 1,5% i december
    Ons, 8 jan 2025 - 18:05
  • Rabattkod - Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
    Fre, 3 jan 2025 - 09:01
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56