Ledigt jobb: Kontorsreceptionist
- Jobb
- Executive Assistant och Office Manager till Altris
Executive Assistant och Office Manager till Altris
Wrknest ABStockholms län, Stockholm
169 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Om tjänsten
Ett snabbväxande företag inom den gröna tekniksektorn söker nu en engagerad medarbetare för en delad tjänst som Executive Assistant och Office Manager, som vill vara navet i deras verksamhet, stötta bolagets VD och säkerställa att kontoret fungerar smidigt. Rollen erbjuder en varierad vardag där du kombinerar praktiska och administrativa uppgifter för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö. Uppdraget är ett konsultuppdrag via Wrknest på 6 månader, med möjlighet till överrekrytering för rätt person.
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som Executive Assistant och Office Manager kommer du att ha en central roll med många kontaktytor. Du kommer att ansvara för att stötta både ledning och team i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat:
- Koordinera och hantera kontorets löpande drift, inklusive inköp av material och förnödenheter.
- Planera och genomföra interna möten och event.
- Hantera enklare ekonomiuppgifter som fakturering och kvittohantering.
- Vara kontaktperson gentemot leverantörer och externa samarbetspartners.
- Stötta i administrativa uppgifter såsom resebokningar och kalenderhantering för bolagets VD.
- Bidra till att skapa en välkomnande arbetsmiljö för medarbetare och besökare.
Vi söker dig som
Vi tror att du har erfarenhet av en liknande roll där du fått visa din organisationsförmåga. Du är en strukturerad och serviceinriktad person som trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vidare ser vi gärna att du:
- Har minst 2 års tidigare erfarenhet av en roll som Executive Assistant eller liknande.
- Har goda kunskaper och är bekväm med att använda digitala verktyg som Office 365 eller liknande.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person är du lösningsorienterad och flexibel, med en förmåga att prioritera i en varierad vardag. Du gillar att skapa ordning och reda och trivs i en roll där du får mycket eget ansvar, samtidigt som du bidrar med en positiv inställning och energi till organisationen.
Övrig information
- Start: Omgående
- Plats: Uppsala
- Omfattning: Heltid.
- Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest i 6 månader, med möjlighet till överrekrytering.
Om kunden
Altris är ett svenskt företag som utvecklar hållbara natriumjonbatterier – ett mer miljövänligt alternativ till traditionella litiumbatterier. Med sin unika teknik baserad på rikligt förekommande material som salt och trä, erbjuder Altris lösningar för grön energilagring. Företaget satsar på innovation och hållbarhet, med en internationell arbetsmiljö som främjar kreativitet och utveckling. Perfekt för dig som vill bidra till framtidens gröna energi!
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (http://www.wrknest.se).
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Academic Work
-
Inkasserare och pantlånare m.fl.
The Place
-
Academic Work
-
Botkyrka kommun, Kommunstyrelseförvaltningen
-
Förvaltnings- och organisationsjurister
Kriminalvården, Sektionen för verksjuridik - Dataskydd, sekretess mm.
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56