Kundservicestjärna sökes till ledande iGaming-företag

Loughran, Agnieszka

Okänd ort

Tidigare erfarenhet är önskad

30 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Grundat 2008, är vår klient en ledande global aktör på den snabbt växande iGaming-marknaden. Efter att ha lanserat sitt första online-märke 2010, driver vår klient ett brett utbud av spännande varumärken på flera marknader. Genom att hantera en multi-brand portfölj på sin egen plattform, erbjuder de en säker, innovativ och underhållningsdriven spelupplevelse både inom casino och sport. Vår klient är en internationell arbetsgivare inom iGaming-branschen och har över 500 talangfulla anställda på 7 huvudkontor.

Plats: St. Julian’s, Malta (Hybrid)

Vår klient nöjer sig inte med 'OK'. De strävar efter att erbjuda den bästa möjliga kundupplevelsen till hela sin lojala kundbas. Det innebär att ha en kundupplevelse i världsklass för att kunna lösa frågor, förbättra och överträffa alla förväntningar som deras spelare har. Detta är inte din typiska kundtjänstroll, du kommer att ta saker till nästa nivå!

De söker passionerade, människocentrerade individer med utmärkta kommunikationsfärdigheter för att gå med i deras vänliga, roliga och kreativa team. Låter det som du? Läs vidare...

Du kommer att bli en expert på våra klienters sportsbook och casinovarumärken och tjänster. Du kommer att rikta din positiva energi till alla samtal, chattar och e-post, och hjälpa våra klienters kunder med eventuella frågor de kan ha, dagligen. Ingen dag är den andra lik i denna roll och det är det som gör den spännande.

Hatar du inte när det är svårt att få ett klart svar? Det gör inte vår klient heller! Och det är anledningen till att du som deras Kundservice-stjärna kommer att vara en enda kontaktpunkt för alla service-, konto- och betalningsrelaterade behov hos deras spelare.

Att dela dina idéer för att fortsätta förbättra våra klienters system och se till att de ligger i framkant är viktigt för dem, så att ge värdefull feedback till teamledare och landschefer och hålla kunskapsbasen uppdaterad är en betydande del av din roll.

Ansvarsområden:

  • Åtgärda kundfrågor via samtal, livechatt och e-post
  • Ta ansvar för kundärenden som inte kan lösas vid kontaktpunkten och se till att de löses helt
  • Kommunicera direkt med andra team och leverantörer för att lösa kundproblem på det mest effektiva sättet
  • Godkänna kunduttag på begäran från spelaren
  • Behandla KYC och dokumentation, genomföra eventuell förstärkt due diligence som krävs
  • Genomföra dagliga säkerhetskontroller inklusive rapporter om nya kundkonton och betalningstransaktioner för att skydda verksamheten från tekniska problem och missbruk
  • Bidra till teaminsatser genom att uppnå personliga KPI:er för att stödja avdelningens SLA:er
  • Ge insikter om aktuell kundfeedback och hjälpa till att forma våra klienters system, processer och självbetjäningsalternativ, såsom deras FAQ och kunskapsbas, både inom kundservice och den bredare landsledningen
  • Ad hoc-uppgifter som krävs av kundservicemanagement, såsom att analysera kundkontakttrender och mönster och ge sammanhang kring dessa

Om dig:

  • Flytande kunskaper i nederländska - både skriftligt och muntligt
  • En starkt intresse för sport och casino
  • Analytiska och problemlösande färdigheter
  • Förmåga att anpassa sig till skiftarbete
  • Kundserviceerfarenhet är en fördel
  • Förmåga att multitaska

Utveckling & Tillväxt:

Med vår klient är de engagerade i din kontinuerliga tillväxt. Genom det interna akademiprogrammet får du möjlighet att utöka din kunskap inom viktiga områden som eskaleringar, bedrägeri, efterlevnad, kommersiellt och produkt. Detta program är utformat för att främja din karriärutveckling, och ger dig verktygen och insikterna som behövs för att växa till en mer mångsidig, välavvägd professionell. Vår klient prioriterar att investera i din potential och hjälper dig att blomstra i din nuvarande roll samtidigt som de öppnar dörrar till fler möjligheter inom företaget.

Så vad kan du förvänta dig av vår klient som arbetsplats?

  • En konkurrenskraftig flyttpaket inklusive ett företags bonusprogram!
  • Fantastiska kvartalsvisa teamevenemang och veckovisa företagsevenemang.
  • En engångsbonus för att hjälpa dig att sätta upp en bekväm arbetsstation hemma (vår klient är verkligen hybrid!)
  • Utöver vår klients hybridarbetsarrangemang, upp till 40 dagar om året för att arbeta helt på distans från var som helst.
  • Välbefinnande-ersättning.
  • En omfattande internationell privat sjukförsäkring.
  • Frukost på kontoret på tisdagar.
  • Lunch på kontoret på måndagar och onsdagar.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Dagens och morgondagens elpriser i Sverige
    Ons, 15 jan 2025 - 13:01
  • Inflationen - Inflationen januari 2025: KPIF stabil på 1,5%
    Ons, 15 jan 2025 - 08:36
  • Rabattkod - Få 25% rabatt på Alla hjärtans dag-presenter hos Smartphoto!
    Mån, 13 jan 2025 - 16:00
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56