Ledigt jobb: Kundtjänstmedarbetare
- Jobb
- Customer Solution Specialist till Retriever
Customer Solution Specialist till Retriever
Recruitive ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
29 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Om tjänsten
Är du redo att bli en del av ett dynamiskt team som sätter kundupplevelsen i fokus? Vi söker en engagerad Customer solution specialist som vill bidra till att Retrievers kunder lyckas genom innovativa support- och utbildningslösningar!
Som Customer Solution Specialist kommer du att spela en avgörande roll i att supportera och stärka relationerna med företagets största och mest strategiska kunder. Du blir en viktig del av vårt Customer Solutions-team, där ditt fokus ligger på att leverera skräddarsydda lösningar, bygga långsiktiga relationer och säkerställa att våra kunder får maximalt värde av våra tjänster.
I rollen får du möjlighet att:
- Arbeta nära företagets största och mest strategiska kunder.
- Vara del av ett engagerat team som värdesätter samarbete och kunskapsutbyte.
- Påverka produktutvecklingen och bidra till långsiktig kundframgång.
- Utvecklas inom din roll och bli en expert inom dina ansvarsområden.
Retriever sitter i fina lokaler vid Humlegården i stan. Dina kollegor är ett härligt gäng med hjärtat på rätt ställe. De erbjuder dig en flexibel arbetsplats, där du tillåts jobba enligt deras hybridmodell, både hemma samt på kontoret, konkurrenskraftiga villkor och en god balans mellan arbete och fritid. Fina möjligheter att växa och utvecklas internt finns också.
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
- Support och kundanpassade lösningar: Bygg och underhåll förtroendefulla relationer med våra kunder. Genom regelbunden kontakt och ett kundcentrerat arbetssätt säkerställer du att deras unika behov uppfylls.
- Expertstöd: Identifiera kundbehov och föreslå lösningar som förbättrar kundens användning av våra produkter och tjänster.
- Specialistkunskap och utveckling: Utveckla expertis inom ett eller flera av våra affärsområden och fungera som en superuser, vilket innebär att stödja både kunder och interna team med specialistkunskap.
- Produktutveckling och feedback: Samarbeta med produktägare och utvecklingsavdelningen för att testa och förbättra nya funktioner. Du delar insikter från kunder för att säkerställa att våra tjänster möter marknadens behov.
- Kunskapsdelning och dokumentation: Bidra till att bygga upp organisationens kunskapsbank genom att dokumentera processer, dela insikter och utveckla utbildningsmaterial.
Din profil
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av support och kundrelationer inom B2B-segmentet.
- Är kommunikativ och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer.
- Trivs med att kombinera strategiskt tänkande med praktisk problemlösning.
- Är analytisk och proaktiv, med en vilja att ständigt förbättra och utveckla.
- Har stor teknisk förståelse och gärna erfarenhet av att samarbeta med utvecklings- och produktteam.
Om företaget
Retriever är Nordens ledande företag för analys av data och kommunikationsinsikter. De har varit ledande inom digitaliseringen av mediebevakningsbranschen i över ett decennium, genom att lansera den senaste tekniken på marknaden och genom att anpassa deras verksamhet till det ständigt föränderliga datalandskapet.
Deras drivkraft är att förstå sina kunders verklighet, för att kunna förse dem med bättre insikter som i slutändan leder till bättre beslutsfattande. Retrievers mål är att bli deras mest värdefulla leverantör inom business intelligence.
Om oss
I denna rekrytering samarbetar Retriever med rekryteringsföretaget Recruitive. Kontakta rekryteringskonsult Christian Gerdén för frågor om tjänsten, [email protected]
Ansök idag, urval sker löpande.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Epiroc
-
Inte Bara Post Bemanning
-
Myndigheten för delaktighet
-
EMJ Installation & Bemanning
-
Wrknest
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56