Ledigt jobb: Logistiker
- Jobb
- Team Manager (m/f/d) i Riga, Lettland
Team Manager (m/f/d) i Riga, Lettland
Jobs Europe AB 26 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Team Manager (m/f/d) i Riga, Lettland
Är du redo att utveckla din karriär och ta på dig större ansvar i en spännande och växande affärsmiljö? Vi har det perfekta jobbet för dig. Vi söker just nu en Team Manager (m/f/d) till våra kontor i Riga, Lettland.
Dina fördelar:
- Konkurrenskraftig lön: Tjäna 1800 - 2100 EUR brutto inklusive prestationsbonus.
- Hälsoskydd: Privat sjukförsäkring efter 3 månaders provanställning.
- Välbefinnande förmåner: Regelbundna fruktkorgar, gratis drycker och en positiv arbetsmiljö.
- Modern arbetsplats: Arbeta i ett fantastiskt kontor med moderna arbetsytor och mycket mer i ett av Rigas mest attraktiva områden.
- Medarbetarrabatter: Tillgång till exklusiva rabatter hos gym, restauranger och mer.
- Teamanda: Delta i sociala sammankomster, sportevenemang och teambuildingaktiviteter. Få en bonus för att hänvisa nya medarbetare.
- Karriärutveckling och tillväxtmöjligheter: Tillgång till vår Karriärakademi för kontinuerlig personlig och professionell utveckling.
- Dynamisk miljö: Gå med i ett multikulturellt team med platta hierarkier och en arbetskultur där man använder förnamn.
Dina ansvarsområden:
- Ledarskapsstöd: Ge stöd, mentorskap, vägledning och karriärutveckling till teamet. Leda ett team genom en spännande övergång för att bygga aspekter som problemlösning, kritiskt tänkande, analytiska och tekniska färdigheter.
- Expertstöd: Identifiera handlingsbara insikter, föreslå rekommendationer och påverka teamstrategin genom effektiv kommunikation. Kunna anpassa sig snabbt till förändringar i arbetsflöden/processer/förfaranden/produktfunktioner.
- Affärspåverkan: Leverera projekt som involverar kvantitativ analys, branschen forskning och utveckling. Säkerställa konsekvent prestation enligt relevanta servicenivåmetrik.
- Intra-daglig koordinering: Hantera den dagliga verksamheten – säkerställa konsekvent kvalitet och produktivitet över kanaler för att ge maximalt värde för annonsörer. Etablera teammål och arbeta med direktrapporter om strategier för resultatutveckling.
Dina färdigheter:
- Språkfärdigheter: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på engelska, både skriftligt och muntligt.
- Erfarenhet: Betydande erfarenhet i en komplex och snabb miljö. Minst 2 års relevant erfarenhet av personalledning.
- Utbildning: BA/BS-examen föredras.
- Arbetsrelaterade färdigheter: Strategisk tänkare med starka analytiska och kreativa problemlösningsfärdigheter. Passion för att säkerställa en utmärkt kundservice. Visad förmåga att hantera flera uppgifter och prioritera. Hög integritet som visas både personligt och professionellt.
Gå med oss och bli rösten som driver framgång!
Vi ser fram emot din informativa ansökan. Vårt rekryteringsteam svarar gärna på alla dina frågor.
Jämlikhetsarbetsgivare
TELUS Digital värderar mångfald och ger lika möjligheter oavsett ålder, civilstånd, funktionshinder, kön, nationalitet, ras, religion och politiska åsikter, kön eller sexuell läggning. På TELUS Digital är vi stolta över att vara en jämlikhetsarbetsgivare och är engagerade i att skapa en mångfaldig och inkluderande arbetsplats. Alla aspekter av anställning, inklusive beslut om anställning och befordran, baseras på sökandes kvalifikationer, meriter, kompetens och prestation utan hänsyn till någon egenskap relaterad till mångfald. Sökande med särskilda behov kommer att ges företräde om de är lika kvalificerade.
Om oss:
TELUS Digital är en av världens ledande leverantörer av kundupplevelse (CX) och digitala tjänster. Med över 70 000 medarbetare världen över erbjuder vi kundservice av högsta kvalitet på mer än 50 språk för våra internationella och välkända partners.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb