Ledigt jobb: Kundtjänstmedarbetare
- Jobb
- Supportmedarbetare till Servistore
Supportmedarbetare till Servistore
Servistore ABÖstergötlands län, Linköping
Tidigare erfarenhet är önskad
16 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Företaget
Servistore erbjuder sedan 2006 tjänsten Self Storage till privatpersoner och företag. Vi har idag anläggningar på en mängd platser runt om i Sverige som alla hanteras av vår support i Linköping. Vår tjänst är helt digital, vilket vi var först ut i Europa att erbjuda inom vår bransch.
Arbetet
Vi söker en person till vår supportavdelning, vilket är det team som har hand om alla kundkontakter. Vi har kontakt med kunder och intressenter via telefon och mail där vi vägleder i val av tjänst, ger information, löser problem och hjälper kunderna att få mesta möjliga värde av tjänsten.
I vår support spenderar du inte hela arbetsdagen med kundkontakt, utan den består minst lika mycket av andra uppgifter. Du kommer också att arbeta med administrativa uppgifter, tekniska lösningar kopplat till verksamheten och annat. Teamet har dels löpande rutiner som fördelas mellan medlemmarna veckovis, men även individuella ansvarsområden.
Din profil
Vi söker dig som är lyhörd och nyfiken i ditt möte med människor. Du gillar utmaningen i att ge riktigt bra service samtidigt som du säkerställer att din leverans leder till framgång för både kunden och verksamheten.
Du trivs med att samarbeta och det är naturligt för dig att vara engagerad och ta ansvar. Du är teammedlemmen som aktivt tar dig an arbetsuppgifter, gillar utmaningar, hjälper till och bidrar till er gemensamma framgång.
Du gillar att arbeta i en verksamhet där det finns tydliga arbetssätt att följa som hjälper dig att driva ditt arbete framåt och få saker gjorda. En bra arbetsdag för dig är varierad med en mix av rutinmässiga och oplanerade arbetsuppgifter.
Det här kan du:
- Ge riktigt bra service, troligen har du jobbat med det en tid och utvecklat din kunskap.
- Kommunicera välformulerat i både tal och skrift. Främst på svenska, men även grundläggande engelska.
- Behärska att arbeta med Teams, Outlook, Excel och affärssystem som dagliga arbetsredskap. Det är starkt meriterande om du tycker om tekniska lösningar och ser positivt på att arbeta i ett bolag där tekniken är en av framgångsfaktorerna.
- Arbeta administrativt, vilket hos oss kräver både förmåga att arbeta strukturerat och noggrant, men också förmåga att följa instruktioner och självständigt lösa problem.
- Köra bil, men du behöver inte ha tillgång till en.
Arbetstider och arbetsplats
Vi erbjuder inte möjlighet till distansarbete i den här tjänsten. Däremot har vi ett trevligt och socialt kontor på centralt läge nära resecentrum i Linköping där du både har dina närmsta kollegor samt andra arbetskamrater.
Arbetstiderna är vardagar 8-17, men i supporten jobbar du även helger ungefär en gång i månaden. En helg består av totalt 8 h arbetstid och du har därmed en ledig dag i veckan därpå istället. Det finns möjlighet att nyttja flextid i samråd med teamet, men om du söker mycket flexibla arbetstider kommer vi inte att kunna möta det.
Övrigt
Tjänsten är tillsvidare med start under våren 2025. Vi tillämpar provanställning 6 månader.
Ansökan och process
Vi tar emot ansökningar t.o.m. 26 januari.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Aditro Logistics Staffing AB
-
Aditro Logistics Staffing AB
-
Aditro Logistics Staffing AB
-
Fin-, inrednings- och möbelsnickare
Aditro Logistics Staffing AB
-
Fin-, inrednings- och möbelsnickare
Aditro Logistics Staffing AB
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56