Dansktalande Customer Engagement Officer till Lindex

Perido AB

Västra Götalands län, Göteborg

Tidigare erfarenhet är önskad

29 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Är du en serviceinriktad person med öga för detaljer och en passion för att leverera exceptionella kundupplevelser? Vill du vara en del av lanseringen av Lindex nya danska webbplats och kundtjänst? Talar du danska flytande och har drivkraften att gå med i ett av Europas ledande modeföretag? Då kan du vara den vi söker!

Om tjänsten

Vi är stolta över att meddela att vi hjälper vår kund Lindex att hitta en dansktalande Customer Engagement Officer. Lindex är ett växande globalt modeföretag med 440 butiker i 17 länder och globala onlineförsäljningar genom partnerskap. Deras produktsortiment inkluderar damkläder, barnkläder, underkläder och kosmetika.

Företaget fortsätter att växa genom sina egna kanaler och globala modeplattformar, med ett hållbarhetslöfte att stärka kvinnor, respektera planeten och förespråka mänskliga rättigheter. Lindex ägs av Lindex Group Abp. Tjänsten är belägen på kontoret i centrala Göteborg.

Dina dagliga uppgifter

I denna roll kommer du att arbeta med lanseringen av den nya danska webbplatsen. Du kommer att vara ansvarig för att granska och kvalitetssäkra textinnehållet på den danska sidan, säkerställa korrekta översättningar och se till att språket återspeglar företagets ton. Du kommer också att vara en del av kundtjänstteamet, hantera kundförfrågningar och svara på frågor via telefon och digitala kanaler, vilket bidrar till en hög servicenivå och en positiv kundupplevelse.

Dina egenskaper

För att trivas i denna roll tror vi att du är serviceinriktad och har ett genuint intresse för att hjälpa kunder. Du är flexibel och lär dig snabbt, vilket gör att du kan hantera en föränderlig arbetsmiljö med lätthet. Dessutom är du självgående, proaktiv och har en stark förmåga att driva ditt eget arbete framåt. Du tycker om att samarbeta med andra och har en positiv attityd som bidrar till en stark företagskultur på Lindex.

Kan du vara den vi söker?

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kvalifikationer:

  • Tidigare erfarenhet inom detaljhandel, kundservice eller en annan serviceinriktad roll
  • God förståelse för skriftlig kommunikation, grammatik och ton
  • Starka digitala färdigheter och kännedom om system
  • Flytande i svenska och engelska
  • Kan kommunicera flytande på danska, både talat och skrivet

Meriterande:

  • Erfarenhet av att arbeta med digitala e-handelsystem, såsom CMS, PIM eller andra plattformar för produkt- och innehållshantering

Anställningstyp och timmar

Heltidskonsultuppdrag till 2025-10-31. Start 2025-02-03.

Ansökan

Vänligen ansök via vår webbplats på perido.se/lediga-jobb/. Klicka helt enkelt på knappen "Ansök" i jobbannonsen, fyll i dina uppgifter och ladda upp ditt CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, eftersom urvalsprocessen pågår. Observera att vissa detaljer om uppdraget och/eller kundföretaget kan ha avslöjats avsiktligt i annonsen. Om din profil matchar vad kunden söker och du kontaktas av en rekryterare, kommer du att få all information du behöver.

Rekryteraren som ansvarar för denna tjänst är Amanda Delvén, du kan nå henne via [email protected]. Du kan hitta svar på de flesta frågor eller funderingar på perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte har hittat svaret du söker, är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar en av våra Rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid referensnummer 34977 i ämnesraden. Observera att vi endast accepterar ansökningar via vår webbplats och att vi inte kan ge uppdateringar om din ansökningsstatus.

Om Perido

Varför heter vårt företag Perido? Namnet kommer från det latinska ordet Peridoneus, som betyder 'välmatchad'. Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på tjänstemannasektorn, dedikerat till att hjälpa dig ta nästa steg i din karriär. Vår vision är att säkerställa att alla trivs och känner sig engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan vår grundande 2003 och har nu över 1 500 anställda över hela landet, inklusive cirka femtio interna medarbetare på vårt huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som Perido-konsult kommer du att spela en nyckelroll i vår organisation, växa tillsammans med oss medan du stärker våra kunders verksamheter med dina färdigheter. Vänligen besök vår webbplats www.perido.se för mer information.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriserna i Sverige 2025-01-09: Vad kostar det att ladda bilen?
    Tors, 9 jan 2025 - 13:15
  • Inflationen - Inflationen i Sverige sjunker till 1,5% i december
    Ons, 8 jan 2025 - 18:05
  • Rabattkod - Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
    Fre, 3 jan 2025 - 09:01
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56