Newr AB - Logo

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra sökes

Newr AB

169 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för ett konsultuppdrag hos ett stort och välkänt företag med kontor i Solna. Uppdraget har start i slutet av januari och pågår initialt i 6 månader.

Du kommer att ingå i ett leverantörsreskontrateam och arbeta nära både kollegor och andra funktioner inom organisationen. Företaget erbjuder hybridarbete, där du kombinerar arbete på kontoret med distansarbete.

Arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent kommer du bland annat att arbeta med:

  • Hantering och registrering av leverantörsfakturor

  • Leverantörsbetalningar

  • Avstämning av leverantörsreskontra

  • Hantering av påminnelser och leverantörsfrågor

  • Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontra

  • Goda systemkunskaper

  • Är noggrann, strukturerad och ansvarstagande

  • Är driven och har en vilja att lära och utvecklas

  • Arbetat i större företag (Meriterande)

  • Har god kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta i team

Välkommen med ansökan!

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb