Nordvästra Skånes Renhållnings AB (Nsr) - Logo

Kundserviceassistent till NSR

Nordvästra Skånes Renhållnings AB (Nsr)

Skåne län, Helsingborg

Tidigare erfarenhet är önskad

13 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Om NSR

I strävan mot ett hållbart samhälle där avfall minimeras, samlar vi in regionens restmaterial och förädlar till värdefulla resurser. Detta gör vi i samverkan med målet att morgondagens lösningar ska vara bättre än dagens.

NSR – Nordvästra Skånes Renhållnings AB – ägs av de sex nordvästskånska kommunerna Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Åstorp och Ängelholm. I regionen bor totalt cirka 270 000 invånare, för vilka NSR har det kommunala renhållningsansvaret. Bolaget finns på många platser i nordvästra Skåne – från återvinningscentraler till återvinningsanläggning, åkeri och huvudkontor. Inklusive partners i industriparken arbetar drygt 300 engagerade medarbetare för ett mer hållbart samhälle. Läs mer på www.nsr.se (http://www.nsr.se)

Om rollen

Vi söker en engagerad och strukturerad Kundserviceassistent som kommer vara en viktig del av vårt kundserviceteam och bidra till att ge våra kunder samt entreprenörer ett professionellt och serviceinriktat bemötande.

I rollen ingår:

  • Svara på inkommande samtal och mejl från interna och externa kunder samt entreprenörer
  • Registrera och hantera ärenden och avvikelser i affärssystemet
  • Följa upp kundärenden och säkerställa god kvalitet i varje kontakt
  • Uppdatera kundinformation
  • Administrativa uppgifter kopplade till kundservice

Förutsättningar för att lyckas i rollen

Detta är en roll för dig som trivs i ett högt tempo med varierade och snabbt växlande arbetsuppgifter. Du trivs i kontakten med interna och externa kunder, har ett positivt förhållningssätt och förmågan att ta eget ansvar.

Vi söker dig som:

  • Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system
  • Har en stark känsla för service och kundbemötande
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
  • Är strukturerad, noggrann och ansvarstagande
  • Är lyhörd, kommunikativ och har god samarbetsförmåga
  • Har god administrativ förmåga och ordningssinne
  • Erfarenhet av callcenter eller kundservice är meriterande

Anställning

  • Anställningsform: Tidsbegränsad anställning 12 mån
  • Tjänstgöringsgrad: 100%
  • Tillträde: Enligt överenskommelse
  • Placering: NSR:s huvudkontor i Helsingborg

Ansökan

Ansökan till tjänsten sker genom vår karriärsida som nås via hemsidan www.nsr.se (http://www.nsr.se/). Urval sker löpande, sök därför tjänsten så snart som möjligt men senast 2025-12-19.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Natalie Nordhöj 042–4001336 eller [email protected] (mailto:[email protected])

Unionens representant: Lennart Jensen [email protected] (mailto:[email protected])

Akademikernas representant: Lotta Lewis Jonsson: [email protected] (mailto:[email protected])

Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av företag med erbjudanden om hjälp med kompetensförsörjning, annonsering och rekrytering.

NSR strävar efter mångfald i vår verksamhet och att bygga en organisation med olika kompetenser och bakgrunder. Våra förhållningssätt, Samverkan, Miljöengagemang och Framåtanda har vi som ledstjärna och de stödjer oss i vårt dagliga arbete samt vägleder oss till beteenden som leder till framgång. Om detta tilltalar dig, tror vi att du kommer trivas och utvecklas hos oss!

Varmt välkommen med din ansökan!

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Opinionen - Opinionsläge Novus: Oförändrat stöd – Socialdemokraterna störst
    Ons, 19 nov 2025 - 08:35
  • Statsskulden - Statsskulden – nivå, utveckling och betydelse för Sverige
    Ons, 8 okt 2025 - 08:00