Liminity AB - Logo

Supporttekniker i Första Linjen

Liminity AB

Stockholms län, Stockholm

Tidigare erfarenhet är önskad

134 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Som supporttekniker i första linjen kommer du att vara användarnas första kontaktpunkt för IT-relaterad support. Du arbetar via telefon, e-post och på plats för att lösa användarfrågor och säkerställa en smidig IT-miljö.

Dina arbetsuppgifter

  • Aktivering och hantering av användarkonton
  • Lösenordshantering
  • Mottagande och hantering av supportärenden via telefon och ärendehanteringssystem
  • Användarsupport avseende IT-relaterade frågor – både via telefon och på plats
  • Importer och exporter
  • Felsökning i Windows-miljö och applikationer

Arbetet utförs på plats i centrala Stockholm.

Obligatoriska kvalifikationer

  • Erfarenhet av användarsupport för vanligt förekommande programvaror
  • Erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem

Personliga egenskaper

  • God kommunikativ förmåga i tal och skrift
  • Genuin intresse för teknik
  • Serviceorienterad med stark vilja att hjälpa och stödja användare
  • Pedagogisk förmåga
  • Flexibilitet gällande arbetstider

Övriga krav

  • Svenskt medborgarskap
  • Säkerhetsprövning genomförs då uppdraget omfattas av säkerhetsskydd
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb