Ledigt jobb: Backofficepersonal
- Jobb
- Projektadministratör inom markentreprenad
Projektadministratör inom markentreprenad
Bravura Sverige AB 112 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Har du en bakgrund inom markentreprenad? Söker du en bred tjänst där du har stor frihet i ditt arbete och där du får en central roll i projekt? Tycker du dessutom om att skapa och upprätthålla struktur? Då ska du läsa vidare!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget
Företaget är verksamma inom nätinfrastruktur och kommunikationsnät. Du kommer få närmare information om rollen och kundföretaget vid en första dialog.
Arbetsuppgifter
I rollen som projektadministratör kommer du tillhöra kundföretagets projektorganisation, men jobba primärt i ett större projekt och vara en central del tillsammans med huvudprojektledare och projektledare. Du blir en central del i teamet och ansvarar för att skapa struktur och hålla ordning genom hela projektets gång, samt jobbar du nära underleverantörer och ska verka för att projekten löper smidigt från start till mål. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat insamling av resultatpärmar, hålla koll på dagböcker och underleverantörens progress, ladda upp arbetspärmar i molnlösningar och stötta projektledaren i administrativa uppgifter. I övrigt omfattar uppgifterna även dokumenthantering, rapportering och att följa upp både interna och externa parter för att säkerställa att tidsplaner hålls, samt tillhörande administrativa uppgifter såsom fakturahantering, adhoc-uppgifter och stöttar projektledarna med dokumentation och rapportering.
- Dokumenthantering och rapportering
- Följa upp interna och externa parter för att säkerställa projektplan
- Säkerställa att faktura- och leverantörshantering hanteras korrekt
- Insamling av resultatpärmar och ladda upp dem
- Stötta projektledare med övrig dokumentation och rapportering
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
- Erfarenhet av projektadministration inom markentreprenadsprojekt
- Erfarenhet av telekomprojekt inom fast nät, inklusive fiberentreprenader och andra fastnätsprojekt
- Kunskaper i Officepaketet samt van att arbeta i stödsystem
- B-körkort
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi söker dig som trivs med att ta ansvar och gillar att arbeta såväl självständigt som i ett team, samtidigt som du har en naturlig förmåga att strukturera ditt arbete och driva det framåt. Vi tror att du kommer trivas gott i teamet om du är kommunikativ och har nära till skratt. Eftersom rollen innebär att hantera administrativt material som andra är beroende av, är det viktigt att du har ett öga för struktur, kan sätta upp tydliga tidsramar och prioritera det som verkligen spelar roll. Du kommer att ha många kontaktytor, och vi tror att du får energi av att möta människor, starta samtal och bygga relationer på ett naturligt och självsäkert sätt.
Övrig information
Start: Omgående Plats: Flexibelt i Sverige Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb