Ledigt jobb: Kontorsreceptionist
- Jobb
- Servicemedarbetare/Receptionist till PRIMÄR SERVICE MANAGEMENT
Servicemedarbetare/Receptionist till PRIMÄR SERVICE MANAGEMENT
PRIMÄR Fastighetsförvaltning ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
14 dagar kvar
att ansöka till jobbet
PRIMÄR är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård.
Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister – våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden – oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning.
PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 800 anställda och omsätter närmare 700 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet.
Som servicemedarbetare/ receptionist hos PRIMÄR SERVICE MANAGEMENT ingår du i ett team som tillsammans ansvarar för åtaganden i våra uppdrag mot kund. Du arbetar i den dagliga driften av våra servicetjänster och främst av att arbeta i receptionen. Arbetsuppgifterna består av att ta emot och registrera besökare samt meddela mottagare, ta emot anbud och försändelser, svara på frågor och hänvisa interna och externa besökare, ansvara för miljön i entrén och receptionen. Dessutom sköter man en del administrativa uppgifter.
Övriga uppgifter som vi hanterar i uppdraget för vår kund är:
- Post/godsmottagning
- Catering
- Avfallshantering
- AV-support
- Kontorsservice, påfyllning av kontorsmaterial
- Kaffemaskins-service, påfyllning av tillbehör
Beroenden på hur dagens bemanning ser ut kan det hända att man får vara behjälplig även med dessa uppgifter.
Din profil/dina egenskaper
Vi söker dig som redan har erfarenhet av att arbeta i reception eller med liknande uppgifter. Rollen ställer höga krav på servicekänsla mot kund och kollegor samt noggrannhet och flexibilitet. Som person är du lösningsorienterad och du trivs i en självständig roll. Vidare är du flexibel, prestigelös och du hugger i där det behövs. Då det är många rutiner och stort ansvar i det vi gör, så behöver du ha lätt för att lära dig nya saker och vara lyhörd. Du är van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa utmaningar i högt tempo.
Du ska kunna flytande svenska i tal och skrift, grundläggande kunskaper i engelska i tal samt vara en van användare av Office-paketet.
På PRIMÄR arbetar vi utifrån våra värderingar Tillsammans, Framåt och Kul och vi vill gärna att du delar dessa värderingar med oss. PRIMÄR SERVICE MANAGEMENT erbjuder tjänster inom Facility management.
Vi erbjuder
Som medarbetare hos Primär erbjuds du ett fartfyllt och omväxlande arbete i fm-branschen. Dagarna går fort och vi har roligt tillsammans på arbetsplatsen. Vi hjälper varandra och strävar alltid framåt för att alla uppgifter ska bli utförda och vi delar på ansvaret. Många som arbetar hos oss uppskattar även att arbetet är flexibelt, det vill säga att varje dag är inte den andra lik.
Anställningsstart
Omgående
Vi söker nu personal som kan jobba heltid på vardagar kl. 9-18, men även personal som är öppen för att arbeta extra vid behov.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Välkommen att skicka in din ansökan!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
GX Consulting
-
GX Consulting
-
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare
GX Consulting
-
Value Sales
-
Submit
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56