Kundtjänstmedarbetare på Releasy

Releasy Customer Management AB

12 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Vill du bli grym på kundservice?

Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

  • I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och våra Uppdragsgivare gentemot kunderna.
  • Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag.
  • Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov.
  • Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder.
  • Vid vissa uppdrag ingår merförsäljning som skapar ett mervärde för kunden.

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstart är 2025-02-03.

Kvalifikationer och färdigheter

  • Gymnasieexamen.
  • Flytande svenska i tal och skrift.
  • Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt.
  • God dator- och systemkompetens.
  • Starka kommunikationsfärdigheter.
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande.

Vi söker dig som är självgående och har en stark passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser i Sverige: Dagens och Morgondagens Prognoser
    Fre, 10 jan 2025 - 13:30
  • Inflationen - Inflationen i Sverige sjunker till 1,5% i december
    Ons, 8 jan 2025 - 18:05
  • Rabattkod - Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
    Fre, 3 jan 2025 - 09:01
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56