Customer Success Specialist på Loggamera

Recommended by AB

Stockholms län, Täby

Tidigare erfarenhet är önskad

169 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Om oss

Loggamera är ett svenskt Proptech företag som gör fastigheter smartare och mer hållbara. Vi hjälper fastighetsägare, BRF:er och samfälligheter att sänka energikostnader med hjälp av individuell mätning (IMD), dataanalys och energioptimering.

Vi samarbetar också med installatörer – elektriker och tekniker – för att skapa helhetslösningar som inkluderar allt från laddboxar och solceller till datadriven energiövervakning. Kulturen på Loggamera

Hos oss är ansvar och ägandeskap i fokus – vi tror på att ge människor frihet att driva sitt arbete framåt och utvecklas i sina roller. Här är det högt i tak, prestigelöst och inte toppstyrt. Vi värderar nyfikenhet och engagemang, och visar du driv finns det alltid utrymme att växa och ta större ansvar.

Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö där alla mår bra, trivs och har de rätta förutsättningarna för att göra ett bra jobb.

Din roll hos oss

Som Customer Success Specialist är du länken mellan våra kunder, installatörer och vår plattform. Du hjälper våra kunder med onboarding, löser tekniska problem och ser till att våra lösningar skapar värde.

Dina uppgifter:

  • Onboarding: Sätta upp nya kunder i vår plattform och guida dem genom uppstarten.
  • Support: Svara på frågor, felsöka tekniska problem och hitta lösningar med nyfikenhet och driv.
  • Installatörskontakt: Samarbeta med elektriker och tekniker för att allt ska fungera smidigt.
  • Dokumentation: Kort och tydligt dokumentera ärenden i vårt system Jira och följa upp att inget faller mellan stolarna.

Vem är du?

Vi tror att du är en problemlösare ut i fingerspetsarna som gillar att ta reda på svar och få saker att fungera.

Du är:

  • Kommunikativ och pedagogisk – du gör tekniska lösningar enkla att förstå.
  • Nyfiken och strukturerad – du löser utmaningar och dokumenterar tydligt.
  • Teknisk – du har grundförståelse för att konfigurera enheter, enklare nätverk och allmän felsökning av system.
  • Erfaren inom kundsupport, gärna i ärendehanteringssystem som Jira.

Det är ett plus om du:

  • Har jobbat med installatörer eller i tekniska kundnära roller.
  • Tidigare erfarenhet från Customer Success eller liknande kundnära roller.
  • Har B-körkort.

Varför Loggamera?

Hos oss får du en vardag där ingen dag är den andra lik. Du blir en viktig länk mellan våra kunder och tekniken – och får vara med och skapa en smartare, mer hållbar framtid.

Vi erbjuder:

  • Ett innovativt företag där din insats märks.
  • Ett stöttande team som värdesätter samarbete och skratt.
  • Möjlighet att utvecklas i en spännande och växande bransch.

Praktisk information

  • Placering: På vårt kontor i Täby men med utrymme för flexibilitet.
  • Omfattning: Heltid.
  • Lön: 33 000 – 40 000 beroende på erfarenhet.

Låter detta som du? Skicka in din ansökan direkt!

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriserna i Sverige 2025-01-09: Vad kostar det att ladda bilen?
    Tors, 9 jan 2025 - 13:15
  • Inflationen - Inflationen i Sverige sjunker till 1,5% i december
    Ons, 8 jan 2025 - 18:05
  • Rabattkod - Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
    Fre, 3 jan 2025 - 09:01
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56