Ledigt jobb: Kundtjänstmedarbetare
- Jobb
- Servicestjärna till Nordea First Card i Stockholm
Servicestjärna till Nordea First Card i Stockholm
Nordea Bank Abp, Filial i SverigeStockholms län, Stockholm
14 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Servicestjärna till Nordea First Card
Nordea är en ledande nordisk universell bank. Vi hjälper våra kunder att förverkliga sina drömmar och ambitioner - och vi har gjort det i 200 år. Vi vill göra en verklig skillnad för våra kunder och de samhällen där vi verkar - genom att vara en stark och personlig finansiell partner.
Job ID: 28169
Har du passion för kundservice och vill bidra till att underlätta våra kunders vardag genom förstklassig service? Vi söker nu en passionerad och entusiastisk servicestjärna för att stödja våra First Card-kunder via telefon, e-post och digitala kanaler.
Om tjänsten
Välkommen till Commercial Cards Customer Service i Stockholm. Vi skapar värde genom att vi levererar kundservice i världsklass till våra Nordea First Card kunder. Med ditt engagemang och din passion vill vi överträffa kundernas förväntningar och bidra till att skapa framtidens relationsbank.
Som vår nästa service Adviser & Specialist kommer du att spela en viktig roll när det gäller att stötta våra First Card-kunder med faktura och kort-relaterade frågor på svenska och engelska.
Dina fokusområden blir att:
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt
- Bidra till Nordea First Cards utvecklingsarbete av våra processer och arbetssätt
Vi är ett nordiskt team men rollen är baserad i Stockholm. Kontorstiden sträcker sig från 08:00 till 17:00 på vardagar.
Vem du är
För att trivas och lyckas i denna tjänst tror vi att du:
- Är kommunikativ i både tal och skrift och har passion för kundservice
- Har hög förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och vana att arbeta i en tempofylld miljö
- Tar ägarskap i det du gör och har passion för att skapa värde för våra kunder
- Trivs med att arbeta i team, där du tar ansvar för att uppnå ditt eget och teamets gemensamma mål
- Har intresse för att vara med och bidra i utvecklingen av våra processer och arbetsmetoder
- Har erfarenhet från kundservice via telefon, e-post eller andra digitala kanaler
Eftersom du kommer att arbeta både med danska och svenska kunder så är det ett krav att du kan båda språken.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 24/01/2025. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef på [email protected] (mailto:[email protected]).
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på [email protected] (mailto:[email protected]) eller SACO på [email protected] (mailto:[email protected]).
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Min Doktor
-
Internationella Engelska Skolan Norrtälje
-
Marknads- och försäljningsassistenter
BAUHAUS & Co KB
-
Bemannia
-
Recnet
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56