Ledigt jobb: Kontorsreceptionist
- Jobb
- Receptionist till KFX HR-partner i centrala Stockholm
Receptionist till KFX HR-partner i centrala Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
30 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs i en roll med många kontaktytor? Vill du vara ansiktet utåt för en välmående och internationell organisation? Då har vi tjänsten för dig!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss får du en varierad och ansvarsfull roll där du är den första personen som både kollegor och besökare möter. Du ser till att kontoret fungerar smidigt, hanterar inkommande samtal och hjälper till med diverse administrativa uppgifter. En typisk arbetsdag kan inkludera att öppna kontoret, förbereda konferensrum, hantera beställningar och supportera medarbetare i frågor som rör kontoret. Du arbetar i nära samarbete med vår Facility Manager och tillhör företagets Facility-avdelning.
Du kommer att ansvara för att:
- Ta emot besökare och bemanna växeln.
- Säkerställa att kontoret är i toppskick och hantera beställningar som kontorsmaterial, fika och IT-utrustning.
- Hjälpa kollegor med skåp, inpasseringskort, statistik och övriga frågor.
- Stötta vid större möten genom att möblera lokaler och ordna förtäring.
Kvalifikationer
Vi söker dig som älskar att ge service och trivs i en roll där du får vara flexibel och lösningsorienterad. Du har en positiv inställning och ser inga problem som för stora eller för små. Vi värdesätter högt din arbetsmoral och ditt driv att bidra till verksamhetens utveckling!
Du är också:
- Administrativt lagd med en förmåga att hålla struktur och ordning.
- En lagspelare som trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
- Bekväm med att tala och skriva flytande svenska och engelska.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka
Arbetstider: 8-17, måndag till fredag
Plats: Centrala Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected] (mailto:[email protected]). Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Sabis AB
-
Sabis AB
-
Övrig hemservicepersonal m.fl.
Nanny by Tellus
-
Övrig hemservicepersonal m.fl.
Nanny by Tellus
-
Evertiq
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56