Ledigt jobb: Kundtjänstmedarbetare
- Jobb
- Kundservicemedarbetare i Riga
Kundservicemedarbetare i Riga
Recruitas AB 168 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Om RigaRiga erbjuder en relativt låg levnadskostnad, vilket gör staden till ett attraktivt val för både individer och familjer. Dessutom har staden utmärkta utbildningsinstitutioner, hög standard inom sjukvård och ett välutvecklat kollektivtrafiksystem. Med sin centrala placering i Baltikum är Riga den perfekta utgångspunkten för att utforska andra europeiska destinationer. Ett internationellt företag i Riga söker nu nya medarbetare till sitt kundserviceteam. Här får du möjlighet att arbeta i en dynamisk kontorsmiljö med kollegor från hela världen!
Läs mer om att arbeta i Riga (https://ledigejobiudlandet.dk/job-i-riga/)
Vi erbjuder
- Karriärutveckling (möjlighet att avancera till produktspecialist, teamledare eller skiftledare)
- Sociala aktiviteter och företagsevenemang
- Hälsovård
- Prestationbaserade bonusar
- Träningsmedlemskap och tillgång till coaching
- Spelrum och personal kök
- Frukt- och grönsaksdagar varje fredag
- Kostnadsfri kaffe
- Flyttpaket (flygbiljett och boende den första månaden)
Om företagetVår kund är en global ledare inom kundupplevelser och erbjuder tjänster som kundservice, försäljning, teknisk support och kreditadministration via ett stort nätverk av kontaktcenter. Med över 29 000 utbildade kundservicemedarbetare som levererar tjänster på 33 språk till mer än 400 kunder i 20 länder och med över 50 servicecenter världen över.
JobbeskrivningÄr du redo att ge dig ut på en spännande resa och bidra till att skapa positiva onlineupplevelser för miljontals användare? Då får du inte missa denna chans! Din dagliga roll kommer att inkludera följande uppgifter:
- Fungera som kontaktpunkt för samtal, chatt och e-post från användare
- Ge kundservice till våra klienter
- Hjälpa och kommunicera med kunder via olika kanaler, inklusive telefon
- Besvara kundernas frågor och vägleda dem vid eventuella problem med produkten
- Hantera klagomål
- Tjänsten är på heltid (40 timmar i veckan)
- Direkt kundsupport vid större evenemang runt om i världen
- Andra uppgifter vid behov
Dina kvalifikationer
- Flytande svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- Erfarenhet av kundservice är en fördel
- Grundläggande datorkunskaper
- Utmärkt problemlösningsförmåga
- Förmåga att hantera flera prioriteringar och arbetsuppgifter samt starka kommunikativa färdigheter för att uttrycka dig klart och tydligt
__________________________________________________________________
Låter detta som jobbet för dig? Tveka inte att kontakta oss med frågor eller skicka ditt CV direkt till oss, så planerar vi en intervju!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Jobsplus
-
Dignus Medical /Kletor Sverige AB
-
Dignus Medical /Kletor Sverige AB
-
FLEXBERT (Distans)
-
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.
Womsafe Sverige
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56