Sprio AB - Logo

Teknisk kundsupport på Sprio

Sprio AB

158 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi fler stjärnor till en spännande tjänst inom teknisk kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar – och människor – varje dag.

I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om appar, datorer och smartphones. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar & utvecklas  – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. 

Vi tror att du 

  • Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar
  • Har en fullständig gymnasieexamen
  • Talar och skriver svenska obehindrat och har god engelska
  • Har grundläggande teknikvana – det är ett plus om du har koll på iOS eller MacOS

Vad du får 

  • Ett tydligt utvecklingsprogram och chans att växa internt
  • Ett härligt team och en positiv arbetsmiljö
  • En betald introduktion och kollektivavtalade villkor
  • Fräscha lokaler i Solna – med eget gym och spelrum

Arbetstider 

Kundtjänstens öppettider är mellan 8–20 måndag–fredag. Du arbetar 80–100 % förlagt inom dessa tider.

Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. 

Vi videointervjuar löpande – ansök redan idag!

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb