Foundever Sweden AB - Logo

Dansktalande kundservicerepresentant sökes

Foundever Sweden AB

Okänd ort

Tidigare erfarenhet är önskad

31 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Om dig:

Är du en dansktalande, lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen för dina kunder? Är du beslutsam och uppskattar ett snabbt tempo i arbetet?

Då ska du ansöka om denna tjänst!

Vi söker nu dansktalande kundservicerepresentanter med en stark känsla för service. På Foundever arbetar vi för att besvara inkommande supportfrågor om alla våra kunders produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av deras kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande. På Foundever tror vi att attityd och personlighet spelar större roll än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför kräver vi ingen tidigare anställning när vi söker framtida kundservicerepresentanter. Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-post och chatt, men ditt arbetsverktyg kommer mestadels vara telefonen.

Du har möjlighet att arbeta antingen hemifrån eller på vårt kontor. I samband med anställningen kommer en 3-veckors utbildning att hållas, som antingen kommer att ske via videolänk om du väljer att arbeta hemifrån, eller i vårt utbildningsrum på kontoret om du föredrar att arbeta på plats.

Innan din anställning börjar kommer vi att tillhandahålla de arbetsverktyg du behöver. Om du väljer att arbeta hemifrån behöver du bara en stabil internetuppkoppling och en plats i ditt hem där du kan arbeta ostört.

För att ansöka om detta jobb måste du uppfylla följande:

  • Flytande danska, både i tal och skrift
  • Flytande engelska, både i tal och skrift
  • Ren brottsregister
  • Ha grundläggande datorkunskaper

Meriterande:

  • Tidigare erfarenhet av kundservice
  • Intresse för teknik

Vi erbjuder:

  • En bra och betald grundutbildning
  • Utvecklingsmöjligheter inom företaget
  • Grundlön enligt kollektivavtal
  • Möjlighet till bonus
  • Förmåner inom hälsa

Dina arbetsuppgifter:

Arbetet inkluderar felsökning av programvaruprodukter. Detta inkluderar också felsökning för att utesluta eller lokalisera hårdvarufel och hitta flexibla lösningar. Det primära fokuset är kundnöjdhet.

Du är bra på att coacha kunden till rätt lösning. Fokuset ligger på att skapa nöjda kunder och besvara deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. Rollen inkluderar också ett fokus på att nå de mål som kunden och företaget har satt. Detta innebär att du har möjlighet att påverka din lön, eftersom vi använder en fast grundlön med en tillhörande bonusmodell. Rollen inkluderar inte försäljning, eftersom fokus ligger på kundnöjdhet.

På Foundever finns det goda möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coaching och kompetensutveckling. Baserat på tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.

Kundservicen är öppen mån-fre 08:00-18:00. Detta innebär att det inte finns några kvällar/helger. Vi har 2 skift, ett från 08:00 - 17:00 och det andra från 09:00 - 18:00, som kommer att rotera inom teamet.

Intervjuer pågår och tjänsten kan tillsättas innan ansökningsfristen.

Arbetet ska utföras på danska, mot dansktalande kunder.

Önskad startdatum 2025-05-05.

För mer information om Foundever, gå till www.foundever.com.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser idag och imorgon: Gratis el under vissa timmar
    Fre, 28 mar 2025 - 13:01
  • Rabattkod - Fira med Live it – 20% rabatt på populära upplevelser!
    Ons, 26 mar 2025 - 12:01
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06