Ledigt jobb: HR-konsult/PA-konsult
- Jobb
- HR-Administratör på deltid till Candela!

HR-Administratör på deltid till Candela!
Professionals Nord Stockholm ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
39 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Är du intresserad av att vara en del av ett innovativt och växande företag som just nu revolutionerar båtbranschen, samtidigt som du vill ta dina första steg inom HR-branschen? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Information om tjänsten
Candela är ett svenskt företag som utvecklar och tillverkar elektriska hydrofoilbåtar. Deras innovativa båtar flyger ovanför vattenytan med hjälp av bärplan, vilket minskar energiförbrukningen och ger en tyst, utsläppsfri färd. Just nu står de inför en expansionsfas och behöver ytterligare förstärkning till deras HR avdelning.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Candela under 2025. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se (mailto:info@pn.se)
Du erbjuds
- En möjlighet att bli en del av ett modernt och innovativt bolag
- Goda utvecklingsmöjligheter inom HR-branschen
- Ett modernt arbetsupplägg som väl kombineras med dina studier
Som HR-administratör på Candela kommer du ingå i HR-teamet bestående av fyra personer. Vid sidan av dina studier kommer du att få bred insyn i flera olika delar inom HR-yrket eftersom arbetsuppgifterna varierar beroende på situation. Administration, support och granskning kommer vara någonting som ingår i din vardag.
Du kommer bland annat att:
- Sköta administration i interna HR system.
- Sköta löneadministration
- Vara behjälplig vid inkommande HR-relaterade frågor.
Vi söker dig som
- Just nu har en pågående utbildning med minst 12 månader kvar av studierna, gärna inom med inriktning mot HR.
- Har möjlighet att arbeta minst två dagar i veckan.
- Van vid att arbeta i olika system och har lätt för att sätta sig in i nya.
- Har tidigare administrativ erfarenhet.
- Stark muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på både svenska och engelska.
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då det är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Det är viktigt att du trivs i en miljö där saker snabbt kan förändras och är flexibel i ditt arbetssätt. Arbetet kräver att du självständigt driver ditt arbete framåt på egen hand samtidigt som du har en god samarbetsförmåga då arbetet innebär både självständiga och teambaserade uppgifter. Dessutom är det av yttersta vikt att du har förmågan att ta emot och utföra instruktioner med hög noggrannhet.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm: Frihamnen
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Oskar Norberg
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på ”Mina sidor” efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@p (mailto:info@professionalsnord.se)n.se
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Lexona AB
-
Vindex AB
-
Retailbros AB
-
Bravura
-
Bokningsservice i Sverige AB
-
Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
Tors, 20 mar 2025 - 14:02