Löneadministratör sökes till myndighet i Stockholm

Avanti Rekrytering & Interim AB

Stockholms län, Stockholm

Tidigare erfarenhet är önskad

3 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.

Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.

Löneadministratör 6 mån, heltid

Till vår kund i Stockholm som är en myndighet söker vi en löneadministratör med erfarenhet av att ansvara för hela lönekedjan såsom lön- och semesterberäkningar, kontroller, utredningar, intyg, reseräkningar samt semester- och årsskifteshantering.

Den vi söker har minst 5 års erfarenhet av lönekörning och lönehantering. Det är klart meriterande om du arbetat i Palasso tidigare men det är inget krav. Utöver det är du van att arbeta i Lönesystem, Excel och har generellt goda kunskaper i MS Office.

Vem är du?

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som trivs i ett högt arbetstempo, är flexibel och kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du arbetar strukturerat, är noggrann och har ett starkt kvalitetstänk. Eftersom rollen innebär många kontaktytor behöver du ha lätt för att kommunicera både muntligt och skriftligt, vara serviceinriktad och bidra med ett professionellt bemötande. Du hanterar frågor och information kopplat till lön med hög integritet och gott omdöme.

Vidare uttrycker du dig obehindrat på svenska i tal och skrift, och du kan kommunicera på engelska när det behövs.

Om tjänsten

  • Arbetsplats: Stockholm
  • Omfattning: Heltid, på plats i kundens lokaler
  • Uppdragets längd: Start 25-06-01 t.om. 25-11-30

Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap.

Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas@avantirekrytering.se (mailto:niklas@avantirekrytering.se) om du vill veta mer.

Vänligen skicka in ansökan via systemet då vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.

Sökord: löneadministratör, lönehandläggare, lönespecialist, lönekonsult, payroll

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser 21-22 mars 2025: Gratis timmar och sparmöjligheter
    Fre, 21 mar 2025 - 13:01
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Rabattkod - Exklusivt Erbjudande: Köp Laddbox med Installation hos Evify!
    Tors, 20 mar 2025 - 11:01
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06