Administratörsroll på BRP Systems Group

Brp Systems AB

Östergötlands län, Linköping

Tidigare erfarenhet är önskad

4 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Letar du efter en administratörsroll på ett snabbväxande bolag där du får arbeta nära verksamheten? Vi söker nu dig som har några års erfarenhet av brett administrativt arbete och grundläggande kunskap inom ekonomi.

Om företaget

BRP Systems Group är ett SaaS-bolag grundat 2004. Vi har huvudkontor i Linköping och är idag runt 120 anställda i fyra nordiska länder, varav ca 55 av oss sitter på huvudkontoret i Linköping som ligger centralt i nyrenoverade lokaler.

Våra system används på över 2700 anläggningar inom gym-och fitnessbranschen i tio länder och detta gör att våra produkter når över 3,5 miljoner slutanvändare!

Du som någon gång har bokat spinning, en PT-klass eller har checkat in i gymmets reception, har troligen använt våra produkter som slutanvändare. Om du har förlängt ett abonnemang eller betalat i kassan så har receptionisten dessutom arbetat i våra system. Vi är den ledande leverantören i Norden och jobbar hårt för att fortsätta expandera.

Om tjänsten

Du som blir anställda kommer att vara en del av vårt finansteam som består av 6 personer. Samtliga i teamet sitter i Linköping och Jönköping, men i det dagliga arbetet kommer du även att ha kontakt med kollegor som sitter både i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Arbetsuppgifter och Ansvarsområden:

  • Abonnemangshantering – Administrera och underhålla kunders abonnemang, inklusive kundregistrering och förnyelser.
  • Fakturering – Skapa och hantera fakturor, följa upp betalningar och hantera eventuella avvikelser.
  • Kundsupport för fakturor – Besvara kundfrågor om fakturor och betalningar.
  • Ekonomiadministration – Hantera företagskort, boka resor och administrera ekonomidokument.
  • Kontorsansvar – Se till att den dagliga kontorsdriften är välfungerande; ha kontakt med hyresvärd vid behov, samordning och utveckling av intern service såsom inredning, kontorsutrustning och material, kontakt med tjänsteleverantörer, hantera övriga frågor.

Vem söker vi?

Vi söker dig som arbetar självständigt med stark organisationsförmåga och tar dig an uppgifter med egna initiativ. Du har hög integritet och hanterar ekonomiska ärenden med diskretion och professionalism. Du tar ägandeskap för dina arbetsuppgifter och ansvarsområden och samarbetar väl med teamet i de uppgifter där det krävs. Du trivs med att jobba nära verksamheten och tycker att förändring och snabba processer är roligt.

Kvalifikationer och erfarenhet

  • Tidigare erfarenhet av fakturering och ekonomiadministration.
  • Bakgrund inom kundservice, gärna inom ekonomi eller abonnemangstjänster.
  • Eftergymnasial utbildning är meriterande
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, då vårt koncernspråk är engelska

Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Elpriset - Elpriser i Sverige: 20-21 mars 2025
    Tors, 20 mar 2025 - 13:01
  • Rabattkod - Exklusivt Erbjudande: Köp Laddbox med Installation hos Evify!
    Tors, 20 mar 2025 - 11:01
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06