Ledigt jobb: Servicehandläggare
- Jobb
- Facilitetskoordinator sökes till kontor i Solna
Facilitetskoordinator sökes till kontor i Solna
Jurek Recruitment & Consulting ABStockholms län, Solna
Tidigare erfarenhet är önskad
30 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Är du en organiserad och serviceinriktad person som vill arbeta i en dynamisk miljö?
Vi söker nu en facilitetskoordinator för kunds räkning till kontor i Solna. Ta chansen att bli en del av ett team och bidra till att skapa en trivsam och effektiv arbetsplats!
Arbetsuppgifter
Som facilitetskoordinator kommer du att vara den första kontaktpunkten för alla dagliga aktiviteter på kontoret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat inkludera:
- Hantering av facilitetsserviceärenden och kontakt med entreprenörer och leverantörer.
- Reception och växelservice, inklusive att ta emot samtal och vidarebefordra dem till rätt avdelning.
- Allmänna kontorstjänster, som att hålla konferensrum rena och välutrustade.
- Mötesrumskonfiguration och evenemangsförberedelser.
- Post- och kurirtjänster, inklusive hantering av inkommande och utgående post.
- Städning och säkerställande av att städning utförs enligt krav.
- Dokumenthantering och deltagande i månatliga facilitetsmöten.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av facilitetskoordinering eller liknande roll. Du bör ha flytande kunskaper i engelska, både i tal och skrift, samt god organisatorisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer. Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta självständigt är viktigt, liksom utmärkta kommunikations- och kundservicefärdigheter.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag med tilltänkt start omgående. Som facilitetskoordinator får du möjlighet att arbeta i en stimulerande och varierande miljö. Du erbjuds en central arbetsplats med goda kommunikationsmöjligheter och en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag. Du kommer dessutom att bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter hos oss på Jurek.
Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt via vår hemsida. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Evelina Thimper på [email protected] (mailto:[email protected]).
Om oss
Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder.
Konsult hos Jurek
År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.
Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek (https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek)
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Poolia Office Professionals AB
-
Randstad
-
Södertörns Högskola
-
Statens institutionsstyrelse
-
Ernst & Young AB
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56