Ledigt jobb: Backofficepersonal
- Jobb
- Back Office Agent till ledande företag inom fordonsindustrin
Back Office Agent till ledande företag inom fordonsindustrin
Perido ABVästra Götalands län, Göteborg
Tidigare erfarenhet är önskad
30 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Har du en kandidatexamen i företagsekonomi eller ett relaterat område och utmärkta datorkunskaper? Är du en proaktiv och organiserad person med en passion för att skapa smidiga och effektiva kontorsoperationer? Som Back Office Agent kommer du att spela en nyckelroll i att stödja dagliga aktiviteter, hantera ekonomiska uppgifter, organisera evenemang och driva processförbättringar. Fortsätt läsa om detta låter som en roll för dig.
Om tjänsten
Vi söker en Back Office Agent för vår klient, en stor aktör inom fordonsindustrin. Detta är en heltidsanställning där arbetet sker på plats på deras kontor i Göteborg.
Dina dagliga uppgifter
Som Back Office Agent kommer du att hantera administrativa och stödjande uppgifter i det dagliga arbetet och återkommande uppdrag.
Exempel på uppgifter:
- Dagligt kontorsstöd och anläggningsadministration, såsom hantering av byggnadstillgångar, fördelning av skåp, kontorsbehov/problem, etc.
- Stödja och organisera evenemang, samt schemalägga möten
- Hantering av finansiella transaktioner (fakturor och beställningar)
- Månatlig/veckovis rapportering och uppföljningar
- Assistera med arbetsmiljö och säkerhetsinspektioner
- Kontinuerliga förbättringar och processutveckling inom området
Dina egenskaper
Den ideala personligheten för denna tjänst är strukturerad och detaljorienterad med starka organisatoriska och tidsplaneringsförmågor. Du bör ha en lösningsorienterad och flexibel inställning till arbetet. Det är också en fördel om du kan vara kreativ, hitta nya lösningar och identifiera nya möjligheter. Dessutom är starka kommunikationsförmågor och förmågan att arbeta effektivt både i team och självständigt värdefulla. Är du den vi beskriver? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
För denna tjänst accepterar vi endast ansökningar på engelska!
Kvalifikationer:
- Relevant arbetslivserfarenhet i en liknande roll eller funktion
- Kandidatexamen i företagsekonomi eller ett relaterat område
- Utmärkta datorkunskaper, särskilt i MS Office (särskilt Excel)
- Bevisad kunskap och erfarenhet av fakturering, beställningar, budgetering, rapportering och annan finansiell data
- God kunskap och erfarenhet inom Facility Management och dagliga kontorsoperationer
- Flytande i både svenska och engelska, både skriftlig och muntlig kommunikation
Kontraktstyp och timmar
Heltidskonsultuppdrag fram till 2025-12-31, med möjlighet till förlängning. Start 2025-03-01.
Ansökan
Vänligen ansök via vår webbplats på perido.se/lediga-jobb/. Klicka helt enkelt på knappen "Ansök" i jobbannonsen, fyll i dina uppgifter och ladda upp ditt CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, eftersom urvalsprocessen pågår. Observera att vissa detaljer om uppdraget och/eller kundföretaget kan ha avslöjats avsiktligt i annonsen. Om din profil matchar vad kunden söker och du kontaktas av en rekryterare, kommer du att få all information du behöver.
Rekryteraren som ansvarar för denna tjänst är Linn Willberg, du kan nå henne via [email protected]. Du kan hitta svar på de flesta frågor eller funderingar på perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte har hittat svaret du söker, är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] och en av våra Rekryteringskommunikatörer kommer att svara dig. Ange alltid referensnummer 34983 i ämnesraden. Observera att vi endast accepterar ansökningar via vår webbplats och att vi inte kan ge uppdateringar om din ansökningsstatus.
Om Perido
Varför heter vårt företag Perido? Namnet kommer från det latinska ordet Peridoneus, vilket betyder 'välmatchad'. Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på tjänstemannasektorn, dedikerat till att hjälpa dig ta nästa steg i din karriär. Vår vision är att säkerställa att alla trivs och känner sig engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan vår grundande 2003 och har nu över 1 500 anställda över hela landet, inklusive cirka femtio interna medarbetare på vårt huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som Perido-konsult kommer du att spela en nyckelroll i vår organisation, växa tillsammans med oss samtidigt som du stärker våra kunders verksamheter med dina färdigheter. Besök gärna vår webbplats www.perido.se för mer information.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Restaurang- och köksbiträden m.fl.
JOE FARELLI´S
-
Specialister inom miljöskydd och miljöteknik
Göteborgs universitet
-
Socialförvaltningen
-
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.
Key Solutions - A Place to Grow
-
AnnSam AB
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56