Svensktalande kundtjänstmedarbetare till one.com i Malmö

One.com Group AB

170 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kundnöjdhet till one.com i Malmö!

Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt support-center i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän.

På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även i en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central.

Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team.

Ansvarsområden och vem vi söker

Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt stark önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad.

Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss.

Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du:

  • Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till - Grundläggande IT-vana
  • Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
  • Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska)
  • Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd
  • Stor villighet att lära
  • Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar
  • Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar
  • Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas
  • Ödmjuk
  • Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen
  • Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav
  • Förmåga att göra många saker samtidigt

Vi erbjuder

En heltidstjänst i ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta i Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer.

Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion.

Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera.

Startdatum

Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Christoffer Polizonis Team Lead, på [email protected]Salary:

Den minimi brutto lönen för denna position är 26 000 SEK för 37,5 timmar/vecka. Faktisk ersättning kan vara över detta, beroende på kvalifikationer och yrkeserfarenhet.

Vi bryr oss inte om du är kvinna, man eller divers, var du kommer ifrån, hur gammal du är, vilken färg din hud har eller vad du tror på. För oss är fokus på ömsesidig respekt, personlig uppskattning samt roligt och motivation på jobbet. Utveckla dig själv - din personlighet - eftersom vi fokuserar på dig som person och teammedlem.

Vi vill fortsätta växa med dig. Därför ser vi fram emot att lära känna dig.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser i Sverige: Dagens och Morgondagens Prognoser
    Fre, 10 jan 2025 - 13:30
  • Inflationen - Inflationen i Sverige sjunker till 1,5% i december
    Ons, 8 jan 2025 - 18:05
  • Rabattkod - Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
    Fre, 3 jan 2025 - 09:01
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56