Ledigt jobb: Kundtjänstmedarbetare
- Jobb
- Customer Service & Order-to-Cash Specialist inom vårdsektorn
Customer Service & Order-to-Cash Specialist inom vårdsektorn
Jobbusters ABStockholms län, Stockholm
34 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Din nya roll
Vi söker nu en driven och strukturerad professionell person för att gå med i vårt kundföretag inom vårdsektorn som en Customer Service & Order-to-Cash Specialist. Detta är en nyckelposition inom det nordiska kundserviceteamet, som stödjer den dagliga verksamheten och bidrar till onboarding av nya ERP-integrationer med 3PL:er. Rollen säkerställer ett smidigt flöde av finansiell och logistisk information från kunder och 3PL:er till verksamheten. Dina dagliga uppgifter kommer att involvera kundfokuserade aktiviteter såsom order- och försäljningsanalys, kundkommunikation, fakturering, lageravstämning, hantering av klagomål och ad hoc-stöd. Du kommer att arbeta nära den nordiska kundservicemanagern och externa intressenter för att säkerställa att fakturering och krediter är i linje med avtalen. Huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Hantering av Order-to-Invoice och övervakning av gränssnitt Övervakning och säkerställande av lager nivåer på exportmarknader Daglig fakturaverifiering och hantering av kreditnotor Kontroll och uppdatering av masterdata Periodavslutningsaktiviteter (månatliga, kvartalsvisa, årliga) Säkerställande av korrekt och snabb hantering av lagerreturer och kreditnotor Försäljningsrapportering och övervakning av misstänkta beställningar Säkerställande av efterlevnad av läkemedelssäkerhet och riktlinjer för vårdsektorn
För att lyckas i denna roll behöver du:
- Bakgrund inom kundservice-relaterade processer, inklusive kundorienterade aktiviteter
- Erfarenhet av ERP-system och affärsdataförråd (helst SAP)
- Stark kundorientering och proaktivt engagemang
- Utmärkta samarbetsförmågor i en multikulturell miljö
- Hög nivå av engagemang och flexibilitet i en föränderlig miljö
- Flytande engelska, både i tal och skrift
Vem du är
Du är en detaljorienterad och serviceinriktad individ med en stark känsla för ansvar. Du trivs med att arbeta både självständigt och som en del av ett team, och blomstrar i en dynamisk och utvecklande miljö. Du är lösningsorienterad och kommunikativ, och strävar alltid efter kontinuerliga förbättringar i processer och samarbete.
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan
Anställningsomfattning: 100% Typ av kontrakt: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Lön: Enligt överenskommelse Startdatum: 2025-09-01 Slutdatum: Ett års uppdrag, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, friskvårdsbidrag, Benifex etc. I din ansökan: Vänligen se till att det tydligt framgår att du uppfyller de kvalifikationer som krävs av kunden.
Bra att veta
Vi granskar ansökningar löpande. Eftersom rekryteringsprocesser inom konsultbranschen ofta går snabbt kan tjänsten fyllas innan ansökningsfristen — så vänta inte med att ansöka!
Du behöver inte inkludera ett personligt brev. Svara istället på screeningfrågorna som en del av din ansökan.
Företagspresentation
Vår kund är ett multinationellt företag från USA som verkar inom läkemedel, vård och medicinsk utrustning. De har kontor i Uppsala, Stockholm och Helsingborg.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb