Ledigt jobb: Konferensvärd/Konferensvärdinna
- Jobb
- Jobbannons: Experience Host på ISS Facility Services
Jobbannons: Experience Host på ISS Facility Services
Iss Facility Services ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
50 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
ISS Facility Service söker en Experience Host som har en passion för service! Till vår verksamhet i Stockholm City söker ISS Facility Service en positiv och initiativtagande Experience Host som har i uppdrag att som våningsvärd på ett av Stockholms finaste kontor, ge kunden en arbetsdag utöver det vanliga. Du brinner för service, sätter en ära i att leverera proffsigt och kan konsten att få kunden att känna sig varmt välkommen.
Om rollen
Vi erbjuder en spännande och flexibel roll med stort eget ansvar i nära samarbete med chef, kollegor och vår kund. Du är en del av ett Experience Host team som tillsammans ser till att kontoret alltid håller högsta standard och fungerar smidigt. Med ett leende är ni alltid redo att hjälpa till och ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga, varje dag. Placeringsort är kundens huvudkontor i Stockholm City med ca 1000 anställda inne dagligen.
Det finns stor potential för utveckling för den som är villig att lära sig arbeta på flera roller. Vi samarbetar tätt mellan våra avdelningar experience hosts, lokalvård, café, catering och reception. Ju fler som kan jobba med olika roller desto mer flexibla blir vi inom teamet.
Exempel på arbetsuppgifter
- Daglig kundkontakt vid rondering av våningsplan
- Daglig avstämning med övriga Experience Hosts vid skiftbyte
- Plocka disk, fylla på och plocka ur diskmaskiner
- Påfyllning av kaffestationer och material till kopieringsrum, toaletter mm
- Underhåll av kundens lokaler, lättare städning
- Iordningställande av möbler och mötesrum
- Enklare fastighets- och IT-uppgifter
- Ha koll på säkerhetsrutiner, lås, larm, första hjälpen
- Dagligt samarbete och stöttning med övriga servicefunktioner och lokalvård
- Bidra till ständiga förbättringar av kundupplevelse och arbetsrutiner
Din Profil
För att du ska trivas hos oss och i rollen behöver du vara en prestigelös kollega som gillar att samarbeta och samtidigt kan arbeta självgående. Nyfiken och villig att lära gillar du att ta tag i saker och lösa problem. Du har en arbetsglädje som smittar, har öga för detaljer och är flexibel vid förändring. Du delar våra värderingar om ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.
Krav
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Minst 3 års erfarenhet av roll inom servicearbete (restaurang, hotell el liknande är meriterande)
- Officepaketet (Outlook, excell, word, power point)
- Vana att lära sig nya datasystem
Vad kan vi erbjuda dig
En varierande roll där du tillsammans med dina kollegor har ansvar och frihet att utveckla ert arbete. Vi är ett tight team där vi hjälper varandra genom att dela med oss och ha roligt tillsammans. Vi sätter högt värde i att leverera professionell service i alla lägen och där din insats har stor betydelse för kundens helhetsupplevelse och för att nå uppsatta mål. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom varierande områden.
Anställningens omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40 timmar i veckan med 6 månaders provtidsanställning. Rullande arbetstid mån-fre 07:00-20:30. Start snarast efter överenskommelse. Löpande rekrytering vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2025-02-28.
Obs! Vi tar endast emot ansökningar via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer makuleras obehandlade.
Har du frågor om tjänsten kontakta Petra Westring, Site Manager, 073-436 02 74 [email protected] (mailto:[email protected])
Välkommen med din ansökan!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Aditro Logistics Staffing AB
-
Espresso House
-
Sabis AB
-
Sabis AB
-
Övrig hemservicepersonal m.fl.
Nanny by Tellus
-
Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
Fre, 3 jan 2025 - 09:01 -
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56