Quest Consulting Sverige AB - Logo

Administrativt arbete inom försäkringssektorn

Quest Consulting Sverige AB

Stockholms län, Stockholm

Tidigare erfarenhet är önskad

0 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Uppdragsbeskrivning

Det handlar om administrativt arbete och löpande handläggning. Arbetet avser anslutning och upphörande av nya arbetsgivare som tecknar eller avslutar kollektivavtal. I arbetet ingår även att hantera inkommande mejl i gruppmejllådor, genomföra adressändringar samt att bemanna en telefonslinga. För närvarande har kunden tre anställda i denna arbetsgrupp.

Obligatoriska krav

  • Försäkringskunskap inom pension
  • Erfarenhet av Microsoft Office
  • Erfarenhet av administrativt arbete

Mervärdeskrav

  • Erfarenhet av stordatamiljö samt webbaserade program
  • Erfarenhet av kommunala tjänstepensioner och avtal
  • Erfarenhet av ekonomi och bokföring

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb