Ledigt jobb: Försäkringshandläggare
- Jobb
- Administrativt arbete inom försäkringssektorn

Administrativt arbete inom försäkringssektorn
Quest Consulting Sverige ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
Uppdragsbeskrivning
Det handlar om administrativt arbete och löpande handläggning. Arbetet avser anslutning och upphörande av nya arbetsgivare som tecknar eller avslutar kollektivavtal. I arbetet ingår även att hantera inkommande mejl i gruppmejllådor, genomföra adressändringar samt att bemanna en telefonslinga. För närvarande har kunden tre anställda i denna arbetsgrupp.
Obligatoriska krav
- Försäkringskunskap inom pension
- Erfarenhet av Microsoft Office
- Erfarenhet av administrativt arbete
Mervärdeskrav
- Erfarenhet av stordatamiljö samt webbaserade program
- Erfarenhet av kommunala tjänstepensioner och avtal
- Erfarenhet av ekonomi och bokföring
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
iOFFICE
-
Lednings- och organisationsutvecklare
Försäkringskassan
-
The Place
-
Advantage Adv byrå AB
-
Lednings- och organisationsutvecklare
Future People