Kundservicemedarbetare med administrativt fokus till e-handel i Falkenberg

New Terms AB

Hallands län, Falkenberg

Tidigare erfarenhet är önskad

27 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Kundservicemedarbetare med administrativt fokus till e-handel i Falkenberg!

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad kundservicemedarbetare som vill vara en del av ett härligt team! Här får du chansen att arbeta för en växande e-handel som erbjuder snygga och unika produkter för personal inom vården – från kläder till praktiska tillbehör.

I denna roll får du en bred och varierad arbetsvardag där du utvecklar värdefulla färdigheter inom kundkommunikation, administration och företagsförsäljning.

Om uppdraget

Som en del av kundserviceteamet är du e-handelns ansikte utåt och hanterar både privat- och företagskunder genom telefon, chatt och mejl. Rollen innebär också administrativt arbete där du bland annat hanterar offerter, kreditbedömningar och orderläggningar. Här får du en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö och utveckla kompetenser som stärker din framtida karriär.

Arbetsuppgifter innefattar

  • Besvara kundförfrågningar kring produkter, order, leverans, returer och reklamationer.
  • Hantera försäljningsuppdrag till företagskunder.
  • Administrera offerter, genomföra kreditbedömningar och hantera orderläggningar.
  • Kommunicera med kunder via mejl, chatt och telefon på både svenska och engelska.

Kvalifikationer

  • Fullständig gymnasial utbildning.
  • Erfarenhet av serviceyrken inom B2C och/eller B2B.
  • Goda kunskaper i MS Excel.
  • Erfarenhet av helpdesk-system som Zendesk, Freshdesk eller liknande är mycket meriterande.
  • Tidigare erfarenhet av e-handel är starkt meriterande.
  • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Vem är du?

Vi letar efter dig som brinner för kundservice och trivs i en roll där du får kombinera kommunikation med administrativa arbetsuppgifter. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt med hög kvalitet.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du tar egna initiativ för att lära dig mer om sortimentet för att kunna ge service i världsklass! Vi söker en nyfiken person som proaktivt tar till sig kunskap och applicerar den i sitt dagliga arbete.

Placering & omfattning

Tjänsten är på heltid och baserad i Falkenberg med möjlighet till hybridarbete. Start sker omgående, uppdraget pågår fram till slutet av juli med möjlighet för förlängning.

Ansökan

För att kunna ansöka till Jappas uppdrag behöver du skapa en konsultprofil i vår plattform och sedan skicka in din ansökan. Genom att göra detta blir din kompetens även synlig för andra uppdragsgivare som letar efter e-handelskonsulter inför framtida uppdrag. Lägg ner 10-15 minuter på att skapa din konsultprofil idag för att vara i spel för spännande e-handelsprojekt!

********************************************************************

Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Senaste artiklarna
  • Rabattkod - Björn Borg Superweek: 25% Rabatt på Ordinarie Priser!
    Mån, 24 mar 2025 - 00:00
  • Elpriset - Elpriser i Sverige: Dagens och Morgondagens Prognos
    Sön, 23 mar 2025 - 13:01
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06