Ledigt jobb: Helpdesktekniker/Supporttekniker
- Jobb
- Säkerhetsadministratör till Coor

Säkerhetsadministratör till Coor
Cleverex Bemanning ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
3 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Om tjänsten
Vill du ta första steget in i säkerhetsbranschen och utvecklas i en spännande roll? Nu har du chansen att bli en del av Coor – ett av Nordens ledande företag inom service! Vi söker en säkerhetsadministratör till Coors servicedesk. Det här är en perfekt möjlighet för dig som är i början av din karriär och vill få värdefull erfarenhet i en dynamisk och lösningsfokuserad miljö.
Hos Coor blir du en del av ett engagerat team där ni tillsammans hanterar kundförfrågningar och ser till att allt flyter på smidigt. Vi letar efter dig som är noggrann, ansvarstagande och har ett öga för service. Har du tidigare erfarenhet från ett serviceyrke, exempelvis kundtjänst eller butik, är det ett plus – men det viktigaste är att du har rätt inställning och vill lära dig! Start för tjänsten är omgående, så vänta inte med din ansökan!
För denna tjänst kommer du att vara anställd som konsult av oss på Cleverex Bemanning, men jobba hos Coor. Om allt känns bra i samarbetet förväntas du bli överrekryterad till Coor efter 6 månader.
Du erbjuds
- Ett härligt team som delar kompetenser och erfarenheter
- Möjlighet till större ansvarstagande och utveckling inom Coor
- Ett företag som värderar en trygg och säker arbetsmiljö med medarbetaren i fokus
Arbetsuppgifter
Som säkerhetsadministratör och IT support har du och teamet stort ansvar att säkerställa en säker leverans och nöjd kund. Du kommer att hantera access- och larmadministration, samt tillträdesmedia, exempelvis blippar och kort. I din roll kommer du att övervaka och hantera säkerhetssystem och protokoll. Vidare kommer du även att:
- Utföra regelbundna säkerhetskontroller och inspektioner
- Hantera säkerhetsincidenter och rapportera dem enligt avtalets riktlinjer
- Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en god leverans till kund
- Ta emot och hantera inkommande telefonsamtal på ett professionellt sätt
- Besvara och hantera ärenden via ärendehanteringssystem, inklusive att följa upp och lösa kundfrågor och problem
- Säkerställa att all kommunikation sker i enlighet med kundens riktlinjer och standarder
- Dokumentera och registrera samtal och ärenden i företagets system
Din profil
- Avklarad gymnasieexamen
- Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
- Godkänd bakgrundskontroll samt säkerhetsprövning
- God datavana
- Vi ser att du har erfarenhet av servicearbete, eller tidigare erfarenhet inom ex. kundtjänst
Vidare värderar vi dina personliga egenskaper och kompetenser starkt. Vi ser att du har stark analytisk förmåga, noggrann och uppmärksam på detaljer. Rollen kräver att du har utmärkta kommunikations- och samarbetsförmåga. Du är en problemlösare och trivs i ett varierande tempo. Dessutom är du en person med ett starkt ansvarstagande och har en förmåga att fatta beslut.
Övrigt
- Start: så snart som möjligt
- Omfattning: heltid
- Placering: Stockholm, Kista
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av rekrytering@cleverex.se (mailto:rekrytering@cleverex.se).
Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.
MODERNERA AB
-
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.
Avaron AB
-
D-Source
-
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.
Avaron AB
-
Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
Tors, 20 mar 2025 - 14:02