Konsulttjänster inom Inköp och Upphandling

SOCAB Swedish Office Consulting AB

Okänd ort

Tidigare erfarenhet är önskad

26 dagar kvar
att ansöka till jobbet

SOCAB står för Swedish Office Consulting AB och är det perfekta valet för alla som söker högkvalitativa konsulttjänster inom inköp och upphandling. Vårt team av specialister har en djupgående kunskap om branschen och har hjälpt många företag att förbättra sina inköpsprocesser och göra mer effektiva upphandlingar.

Ibland vill våra kunder ha mer, snabbare eller mer specialiserade leveranser än vi har möjlighet att leverera för stunden varför vi även samarbetar med erfarna underkonsulter som delar våra värderingar för att kunna säkerställa att vi kan erbjuda rätt konsult för rätt uppdrag.

Upphandlingsprojekt och expertisutveckling i vårt nätverk

Genom att samarbeta med oss får du möjlighet att erbjuda din specialkunskap och erfarenhet i ditt eget företag samtidigt som du får en chans att genom oss bidra till att skapa en bättre morgondag för dig, mig och hela Sverige.

Spännande upphandlingsprojekt

Genom att vara en del av vårt nätverk, kan du förvänta dig att få möjlighet att delta i spännande upphandlingsprojekt som kräver specialistkunskaper inom upphandling och inköp. Genom vår breda ramavtalsbas kommer du ha möjlighet att få arbeta med olika företag och organisationer, vilket innebär att du får en unik möjlighet att ytterligare utveckla dina färdigheter och erfarenheter.

Flexibilitet i din vardag

Som underkonsult får du också flexibilitet i din vardag eftersom du är fri att ta emot andra uppdrag samtidigt. Du kommer att ha möjlighet att få erbjuda dina tjänster genom de ramavtalsförfrågningar som bara är tillgängliga för oss, vilket innebär att du kan delta i projekt som annars inte skulle vara tillgängliga för mindre företag eller enskilda konsulter.

Är vi rätt för varandra?

Tillsammans med oss, bidrar du också till SOCAB:s vision om att skapa en bättre morgondag för Sverige genom att hjälpa företag och organisationer att göra affärsmässiga och trygga inköp. Genom att säkerställa att inköp sker på ett hållbart och ansvarsfullt sätt, kan vi arbeta tillsammans för att skapa en bättre framtid för oss alla. Är du en vetgirig, ärlig, relationsinriktad, nytänkande och ansvarstagande person med lång erfarenhet inom inköp och upphandling vill vi gärna att du ansöker om att få ingå i vårt nätverk.

Vi tecknar först ett samarbetsavtal och dyker det upp ett uppdrag som matchar din kompetens, ditt engagemang och din tid så erbjuder vi dig i uppdraget efter överenskommelse.

Du får gärna ha lång erfarenhet av IT-upphandling och/eller entreprenadupphandling och bo i Stockholm.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser 21-22 mars 2025: Gratis timmar och sparmöjligheter
    Fre, 21 mar 2025 - 13:01
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Rabattkod - Exklusivt Erbjudande: Köp Laddbox med Installation hos Evify!
    Tors, 20 mar 2025 - 11:01
  • Inflationen - Inflationen i februari 2025: KPIF stiger till 2,9%
    Tors, 13 mar 2025 - 08:36
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06