Vacant jobs
- Jobs
- Kontorsassistent sökes för flexibelt extrajobb i Göteborg - Janurari 2025
Kontorsassistent sökes för flexibelt extrajobb i Göteborg - Janurari 2025
KFX HR-partner Skandinavien ABVästra Götalands län, Göteborg
Previous experience is desired
19 days left
to apply for the job
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att spela en viktig roll i att stödja vårt kunds team och säkerställa att deras kontor fungerar smidigt. Arbetsuppgifter inkluderar:
• Administrativa uppgifter och kontorsunderhåll
• Vara kontorets "mood manager" och sprida positiv energi
• Fylla på kylskåp, förbereda kaffe och se till att konferensrummen är i toppskick
• Ge teknisk support och säkerställa att allt fungerar smidigt
• Hantera den gemensamma mejlkorgen och på sikt även ta hand om inkommande telefonsamtal
Kontorsmiljö
Du kommer att arbeta i en trevlig och professionell miljö med 15-16 kollegor på ett kontor som är 200 kvadratmeter stort. Vår kunds kontor präglas av en balans mellan professionellt arbete och omtanke om medarbetarna.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Är student inom juridik (meriterande) eller annat område med minst ett år kvar på dina studier
• Är flytande i svenska och engelska (kunskaper i nordiska språk och finska är ett plus)
• Har goda kunskaper i Officepaketet och är bekväm med Microsofts system
För att trivas hos vår kund tror vi att du är:
• Glad och serviceinriktad
• Intresserad av människor och har en positiv attityd
• Praktiskt lagd och har god förmåga att hålla ordning och reda
• Proaktiv och initiativrik
Övrigt
Flexibla arbetstider, huvudsakligen förmiddagar kl. 8.00-12.00, tre halvdagar per vecka. Tjänsten är på minst ett år med start från januari 2025. Dessutom får du en egen dator och telefon för arbetsrelaterade uppgifter.
Det förekommer personlighetstester och bakgrundskontroll på slutkandidater i den här rekryteringsprocessen. Urval och intervjuer sker löpande och därmed kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Jonna Bushati på [email protected]
🖐 Was this job fit for someone?
Other jobs in the same field
Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs
-
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer
Wida Bil AB
-
Recnet
-
Recnet
-
D.E & P Consulting AB
-
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.
Skövde Kylteknik AB
-
Information about Statsskuld.se
Improvements on Statsskuld.se: News & Updates
Tue, 17 Dec 2024 - 08:56 -
Tax Pressure in Kiruna Municipality - An Overview of Tax Rates and Economic Challenges
Thu, 23 May 2024 - 22:26