Vacant job
- Jobs
- Teamchef verksamhetsutveckling kundservice
Teamchef verksamhetsutveckling kundservice
Hi3G Access ABOkänd ort
Previous experience is desired
Teamet Customer Service Development befinner sig i en spännande resa och har idag en ledande roll i att driva utvecklingen av kundupplevelse och digitalisering i framkant. Vi söker dig som vill leda vårt utvecklingsteam för contact center, där du kombinerar en passion för ledarskap och produktkunskap med kundupplevelse i fokus. Du kommer leda ett mindre, krossfunktionellt team, utöver dig själv, som bidrar till att vi tar nästa steg i vår digitaliseringsresa! I din nya roll Som teamchef är ditt främsta fokus att skapa rätt förutsättning för att dina medarbetare ska verka till deras allra bästa förmåga. Du bidrar till att säkerställa att teamets arbete fungerar effektivt genom att skapa tydlig riktning. Av ledare på Tre förväntas ett tydligt och framåtriktat men samtidigt empatiskt ledarskap. Det är hos dig som vår anda och våra prioriteringar slår rot och lever. Då vi som team är på en ständig förändringsresa så förväntas du ofta leda i just förändring. Det ligger även i ditt ansvar att utveckla vårt contact center med fokus på assisterade kundkontakter, dvs via telefon, chatt och mail, med våra befintliga kunder (B2C och B2B). Ansvarsområdet innefattar såväl att utveckla processer och proaktivt lösa kundproblem som att säkerställa att våra medarbetare som möter kund har de bästa verktygen och förutsättningarna för att leverera ett kundmöte i världsklass. Du kommer att ha en ledande roll i utvecklingen av värdeskapande processer för såväl kund som medarbetare. Vidare kommer du att leda formeringen av ett nytt krossfunktionellt team med både produktspecialister och IT-utvecklare. Det innebär bland annat att du utvecklar och prioriterar backlogg samt att du operativt säkerställer förvaltning och systematisk uppföljning av processer, rutiner och system. Du säkerställer att rätt IT-krav, verktyg, utbildning och information finns på plats för att stödja våra förbättringsinitiativ. Du kommer se fram emot att Tillhöra ett team i framkant, med höga ambitioner och målet att bygga branschen bästa kundservice - Stor möjlighet att påverka utvecklingen av contact centret och kundupplevelsen för befintliga kunder - Utvecklas i ditt ledarskap genom att både coacha, få stöd och utveckling i din ledarroll - Vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser, enligt Great Place To Work samt att vi är topprankade hos Karriärföretagen av IT-Young Professionals Vem är du? För att lyckas i rollen har du erfarenhet av att leda krossfunktionella team som skapar digital kundupplevelse och effektivisering. Du tycker det är kul att jobba och det ligger i din natur att föra över ditt engagemang till ditt team. Med intresse för närvarande och coachande ledarskap får du dina medarbetare att växa och utvecklas. Vidare är du van vid att jobba i en agil utvecklingsmiljö och att driva digitalisering genom produktutveckling och projektledning. Du har kunskap om att utveckla kundupplevelse och har en utvecklad verktygslåda för att hantera alltifrån datadrivna insikter till färdiga lösningar. Vi på Tre tror på att bygga framtiden och det märks även i denna roll. Du är nyfiken och har örat mot rälsen med vad som händer inom teknik, innovation och den bransch vi verkar inom. Vidare har du relevant högskole- eller universitetsutbildning. Då vi jobbar i en internationell kultur har du inga problem med att skifta mellan svenska och engelska. Välkommen med din ansökan! Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du svarar på några frågor vi ställer i samband med att du söker. Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Bakgrundskontroll genomförs på slutkandidat. Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld. Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling. När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss. WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst. WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären. WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.
🖐 Was this job fit for someone?
Other jobs in the same field
Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs
-
Slim Jackie
-
Colombus Städ AB
-
Liljedals Geodesi
-
Helagotland
-
System analysts and IT architects etc.
Gothenburg
-
Electricity Prices in Sweden 2025-01-09: What Does It Cost to Charge a Car?
Thu, 9 Jan 2025 - 13:15 -
Exclusive Fitness Offer: Train in 2025 for Half the Price with myMOWO!
Fri, 3 Jan 2025 - 09:01 -
The Central Bank lowers the policy rate: How does it affect your economy?
Fri, 20 Dec 2024 - 11:48 -
Information about Statsskuld.se
Improvements on Statsskuld.se: News & Updates
Tue, 17 Dec 2024 - 08:56