Ledigt jobb: Helpdesktekniker/Supporttekniker
- Jobb
- Supporttekniker för mobila tjänster i Växjö
Supporttekniker för mobila tjänster i Växjö
Telia Sverige ABKronobergs län, Växjö
Tidigare erfarenhet är önskad
12 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Har du känsla för kundservice och vill bidra till nöjda kunder? Trivs du i en kundorienterad roll samtidigt som du utvecklar dina färdigheter inom IT och teknik?
Vi växer och söker två supporttekniker till vår enhet i Växjö som hanterar mobila tjänster för våra avtalskunder.
Redo att göra bättre?
Som supporttekniker för mobila tjänster kommer du att svara på frågor och hjälpa användare hos Telias företagskunder, både små och stora. Du kommer att arbeta i ett ärendehanteringssystem och hantera en mängd olika ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du kommer främst att stödja via telefon men även via e-post, i frågor som rör de flesta aspekter av mobilanvändning, såsom inställningar, e-post, Office 365, felrapportering osv. Dina arbetsuppgifter kommer också att inkludera orderadministration, vilket innebär att lägga beställningar för kunder i Telias system.
Du kommer att arbeta i ett team på cirka 10 personer där ni tillsammans strävar efter att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen.
Är detta du?
Vi tror att du är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du tar ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt. Du dras till en social roll, med förmåga att bygga goda relationer, och du är motiverad av att ge utmärkt service till dina kunder. Du finner problemlösning motiverande och har intresse och förmåga att dyka djupt i frågor. Dessutom ser du möjligheter i förändringar och trivs i en roll med skiftande direktiv och varierad arbetsbelastning.
För att lyckas i denna roll tror vi att du bör ha god kommunikationsförmåga och njuta av att arbeta i en position med många kontaktpunkter. Du har en öppen attityd mot andra och värdesätter samarbete. Du är naturligt proaktiv, gillar problemlösning och tar initiativ. Du är van vid att självständigt driva ditt arbete framåt och trivs i en snabb och föränderlig miljö. Slutligen är du noggrann och stolta över att slutföra dina uppgifter med noggrannhet.
Vi föredrar att du har tidigare arbetslivserfarenhet, helst inom kundservice och/eller som teknisk support, och att du talar både svenska och engelska flytande.
Telia är mer än en arbetsplats
Hos oss kommer du att lära dig av skickliga kollegor över internationella gränser, och gå med i ett team som gör varandra starkare och världen bättre genom att lösa utmaningar. Vi är stolta över vår vänliga atmosfär där människor är entusiastiska över sitt arbete. Vi trivs med vår mångfald och ambition att leverera fantastiska produkter och extraordinära upplevelser för våra kunder. I en värld där valmöjligheterna är oändliga, om du vill göra en verklig skillnad, är detta en plats där du hör hemma.
Intresserad?
Om du vill bli en del av Telia är du välkommen att skicka in din ansökan. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på +46 72 502 21 65 eller via [email protected]. Rekryteringen pågår, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdatum är 2025-01-30.
Välkommen till Telia – Gå med oss och gör bättre!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.
NEXER GROUP
-
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.
Softhouse
-
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.
Softhouse
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56