Jobb som Svensk-Engelsk Resekundtjänstmedarbetare i Aten, Grekland

Workwide AB

Okänd ort

Tidigare erfarenhet är önskad

29 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskaper.

Var en gnista som lyser upp dagar och tänd din karriär med TTECs prisbelönta anställningsupplevelse. Som en svensk-engelsk resekundtjänstmedarbetare i stöd för Booking.com som arbetar på plats i Aten, Grekland, kommer du att vara en del av att skapa och leverera fantastiska kundupplevelser samtidigt som du också #upplevTTEC, en prisbelönt anställningsupplevelse och företagskultur.

Behöriga sökande måste vara bosatta i och berättigade att arbeta i Grekland. Flyttassistans är tillgänglig.

Vad du kommer att göra 
Har du en passion för att hjälpa andra och ge dem sinnesro? I denna roll kommer du att arbeta för att lösa kundens problem innan du eskalerar till nästa nivå. Oavsett om det handlar om att snabbt få svar till kunder, rådgivning om produkter med medkänsla eller att lösa deras problem med ett leende, kommer du att vara skillnaden mellan att deras kundupplevelse är bara genomsnittlig eller exceptionell.

Under en typisk dag kommer du att 

  • Svara på inkommande kommunikation från kunder 
  • Genomföra forskning för att ge svar till kunder för att lösa deras problem 
  • Vara den första kontaktpunkten för världens förstklassiga boendepartners genom att lösa grundläggande frågor och förfrågningar, såsom ändringar av rum, priser och tillgänglighet, extranetverktyg etc. 
  • Ge korrekt, giltig och fullständig information genom att använda rätt verktyg, metoder och processer. 
  • Säkerställa en hög nivå av partnerservice och en positiv partnerupplevelse 

Vad du tar med dig till rollen 

  • Flytande i svenska och engelska 
  • Gymnasieexamen eller motsvarande 
  • 6 månader eller mer av erfarenhet inom kundservice 
  • Förstå, tillämpa och förklara din produkt- eller tjänstekunskap 
  • Datorvana 
  • Boende i eller möjlighet att omedelbart flytta till Aten, Grekland och snabbt få arbetstillstånd

Vad du kan förvänta dig 

  • Kunskapsrik, uppmuntrande, stödjande och närvarande ledarskap 
  • Mångsidig och samhällsinriktad organisation 
  • Karriärtillväxt och många lärandemöjligheter för ambitiösa sinnen 
  • 25 dagar årlig semester per år 
  • Utmärkt lokaler under träning och när du kommer till platsen för medarbetarengagemangsaktiviteter i Aten, Syngrou Fix tunnelbanestation 
  • Flyttassistans tillgänglig 
  • Och ja... all den konkurrenskraftiga ersättning, prestationsbonusmöjligheter och förmåner du skulle förvänta dig och kanske några som skulle överraska dig positivt 

Lite mer om din roll 
Vi kommer att träna dig till att bli en ämnesexpert inom ditt område, så att du kan vara säker på att ge den högsta servicenivån möjligt, oavsett om det är genom röst, chatt eller e-postinteraktioner. Vi litar på att du redan har den nödvändiga ingrediensen som inte kan läras - en omtänksam och stödjande natur som kommer att lysa igenom när du hjälper kunder. Du kommer också att få en chans att få nya vänner inom TTEC-gemenskapen och växa din karriär i en dynamisk, familjevänlig atmosfär.

Du kommer att rapportera till en teamledare. Du kommer att bidra till framgången för kundupplevelsen såväl som teamets övergripande framgång.

Om TTEC 
Vår verksamhet handlar om att göra kunder glada. Det är allt vi gör. Sedan 1982 har vi hjälpt företag att bygga engagerade, nöjda, lönsamma kundupplevelser som drivs av vår kombination av mänsklighet och teknik. Åt många av världens ledande ikoniska och disruptiva varumärken pratar, meddelar, sms:ar och videchatta vi med miljontals kunder varje dag. Dessa exceptionella kundupplevelser börjar med dig. 

TTEC är stolta över att vara en arbetsgivare med lika möjligheter. TTEC omfamnar och är engagerade i att bygga en mångfaldig och inkluderande arbetsstyrka som respekterar och ger makt åt kulturen och perspektiven inom våra globala team. Vi strävar efter att återspegla de samhällen vi betjänar genom att inte bara leverera fantastisk service och teknik, utan också mänsklighet. Vi ser till att alla våra anställda känner sig värderade och bekväma med att vara sina autentiska jag på jobbet. Som ett globalt företag vet vi att mångfald är vår styrka. Det gör att vi kan se projekt och idéer från olika synvinklar och låter varje individ bidra med värde på sitt eget unika sätt.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser i Sverige: Variationer och Tips för 14-15 Jan 2025
    Tis, 14 jan 2025 - 19:01
  • Rabattkod - Få 25% rabatt på Alla hjärtans dag-presenter hos Smartphoto!
    Mån, 13 jan 2025 - 16:00
  • Inflationen - Inflationen i Sverige sjunker till 1,5% i december
    Ons, 8 jan 2025 - 18:05
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56