Jobbusters AB - Logo

Global Mobility Administrator till internationellt industriföretag

Jobbusters AB

169 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Din nya roll

Vi söker en strukturerad och serviceinriktad Global Mobility Administrator till ett internationellt industriföretag i Södertälje. I denna roll blir du en viktig del av Global Mobility-teamet och ansvarar för administrativa och koordinerande uppgifter kopplade till ekonomi, fakturering och processhantering för internationella uppdrag.

Som Global Mobility Administrator stöttar du arbetet med att säkerställa effektiva och korrekta mobilitetsprocesser. Du hanterar ekonomiska flöden, följer upp kostnader och arbetar nära både interna funktioner och externa leverantörer. Du kommer även bidra till processförbättringar och säkerställa att arbetssätt följer krav på dataskydd och intern styrning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Hantera processer inom global mobilitet med fokus på ekonomi, fakturering och dokumentation
  • Stötta interna intressenter som HR, Finance, IT samt externa rådgivare och tjänsteleverantörer
  • Säkerställa efterlevnad av riktlinjer för dataskydd, arkivering och persondata
  • Upprätthålla korrekta register och ta fram rapporter, statistik och analysunderlag
  • Besvara frågor från medarbetare och chefer kring fakturering, system och internationella uppdrag
  • Förbereda standarddokumentation och utföra administrativa uppgifter kopplade till global mobility

Företagspresentation

Vår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön.

Bra att känna till

Uppdragets omfattning: Heltid, 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Lön: Ca 30 000 - 32 000kr/månaden Start: I början av januari. Slut: 2026-06-30, med möjlighet till förlängning

I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer.

För att bli framgångsrik i denna roll behöver du

  • Erfarenhet av administrativt arbete inom HR, ekonomi eller global mobility
  • God förståelse för fakturering, on-charging och ekonomiska flöden
  • Van att arbeta med flera intressenter och att hantera stora datamängder
  • Hög integritet och noggrannhet i hantering av konfidentiell information
  • Bekväm med olika HR-, ekonomi- och ärendehanteringssystem
  • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Vi erbjuder

  • Trygg anställning med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension
  • Friskvårdsbidrag samt personalrabatter och erbjudanden via Benifex (ex. inom hälsa, fritid, transport och sjukvård)
  • Flexpension och tillgång till Lifeplan pensionstjänst
  • Extra ersättning vid föräldraledighet
  • Företagshälsovård
  • Långsiktiga uppdrag och personlig kontakt med din konsultchef
  • Möjlighet att bygga värdefull erfarenhet, nätverk och framtida utveckling

Välkommen med din ansökan

Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Opinionen - Opinionsläge Novus: Oförändrat stöd – Socialdemokraterna störst
    Ons, 19 nov 2025 - 08:35