Poolia AB - Logo

Administratör sökes till viktigt samhällsuppdrag

Poolia AB

Västerbottens län, Umeå

Tidigare erfarenhet är önskad

29 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Administratör sökes till viktig samhällsuppdrag

Vill du ta chansen att arbeta med ett viktigt samhällsuppdrag där du dagligen får komma i kontakt med människor och bidra till svensk vård och skola? Vi söker nu en serviceinriktad och lösningsorienterad administratör på heltid med start i början av januari. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag.

Om tjänsten

Det här är rollen för dig som trivs när mycket händer och som med ett glatt humör kastar dig in i både stora och små uppgifter. Som administratör kommer du att ha en central funktion i arbetet med att säkra kompetensförsörjning. Rollen innehåller en rad olika administrativa uppgifter såsom dokumentation, schemaläggning, planering och uppföljning.

Arbetet utförs under dagtid och sker på plats på kontoret i centrala Umeå. Lönen är 25 000 kr.

Vem är du?

  • Du trivs med telefonen som främsta arbetsverktyg och är bekväm i att kontakta människor.
  • Är administrativt noggrann, strukturerad och van vid att dokumentera ditt arbete.
  • Är van vid att hantera många bollar i luften.
  • Har en god kommunikativ förmåga och kan skapa förtroende i samtal.
  • Har erfarenhet av administration eller försäljning – meriterande men inget krav.

Om verksamheten

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb