Amuseio AB - Logo

Kundrelationsagent sökes till Amuse

Amuseio AB

109 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Rollbeskrivning

Vi söker en Kundrelationsagent som ska vara det vänliga, pålitliga ansiktet för Amuse, stödja våra användare och hjälpa oberoende artister att blomstra. Denna roll är perfekt för någon som är empatisk, proaktiv, kommunikativ, har ett skarpt öga för detaljer och alltid är redo att gå den extra milen.

Du kommer att vara den huvudsakliga kontaktpunkten för våra användare, och ge genomtänkt stöd och smarta lösningar som får dem att känna sig hörda och värderade. Oavsett om du arbetar självständigt eller med teamet, kommer du att vara stolt över att forma våra användares upplevelse och göra en verklig skillnad varje dag.

Förutom att svara på ärenden, kommer du att hjälpa till att hålla saker och ting igång genom att uppdatera metadata på liveutgåvor, stödja interna arbetsflöden och förbättra processer, samtidigt som du spelar en viktig roll i att hjälpa oberoende artister att dela sin musik med världen.

Ansvarsområden:

  • Ge exceptionellt stöd till våra artister genom att hantera och svara på Intercom-ärenden
  • Uppdatera metadata, omslag och andra detaljer på liveutgåvor för att säkerställa noggrannhet
  • Assistera med teamprocesser och interna arbetsflöden för att hålla verksamheten igång smidigt
  • Övervaka och säkerställa att Service Level Agreements (SLA) konsekvent uppfylls
  • Kommunicera med digitala butiker angående processer, uppdateringar eller problem vid behov
  • Skapa och underhålla makron, hjälpdeskartiklar och annan dokumentation för att förbättra supporteffektiviteten

Kvaliteter och färdigheter du besitter:

  • Du är organiserad och effektiv, hanterar flera uppgifter med lätthet och håller allt på rätt spår
  • Du trivs med att arbeta självständigt såväl som med andra och blomstrar som en samarbetsvillig lagspelare
  • Du är stolt över ditt arbete, förblir professionell och pålitlig medan du levererar högkvalitativa resultat
  • Du behärskar engelska, både skriftligt och muntligt
  • Erfarenhet av Intercom eller liknande kundsupportplattformar är en fördel
  • Om du också älskar musik, är det ett plus!

Praktisk information:

  • Omfattning: Heltid och tillsvidare
  • Team: Kundrelationer
  • Rapporterar till: Chef för Kundrelationer - Marcos Fuentes
  • Plats: Stockholm (inte flexibel)

Om denna beskrivning resonerar med dig, hoppas vi att du kommer att ansöka till denna roll eftersom vi kommer att intervjua kandidater kontinuerligt tills vi hittar vår match. Vi uppmuntrar dig att ansöka även om du inte matchar beskrivningen perfekt, eftersom du kan ha andra relevanta erfarenheter.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Opinionen - Opinionsläge Novus: Oförändrat stöd – Socialdemokraterna störst
    Ons, 19 nov 2025 - 08:35
  • Statsskulden - Statsskulden – nivå, utveckling och betydelse för Sverige
    Ons, 8 okt 2025 - 08:00