Kundservicerepresentant till Iron Mountain i Örebro

Iron Mountain Sweden AB

Örebro län, Örebro

Tidigare erfarenhet är önskad

29 dagar kvar
att ansöka till jobbet

På Iron Mountain erkänner vi att ett väl utfört arbete har en positiv inverkan på våra kunder, våra anställda och vår planet. Därför behöver vi smarta, engagerade personer som vill vara en del av Iron Mountain och börja med oss. Oavsett om du vill starta din karriär eller göra en förändring, kontakta oss så ser vi hur vi kan säkerställa att din kraft på jobbet lyfts och stärks hos Iron Mountain.

Vi erbjuder experter, hållbara lösningar inom arkiv- och informationshantering, digitala transformationstjänster, datacenter, livscykelhantering och konstlagring, hantering och logistik. Vi arbetar stolt varje dag med våra 225 000 kunder världen över för att bevara deras ovärderliga föremål, få mer ut av deras lager och skydda deras dataintegritet på innovativa och socialt ansvariga sätt. Är du nyfiken på att vara en del av vår tillväxtberättelse samtidigt som du utvecklar dina färdigheter i en kultur som välkomnar dina unika bidrag? Om så är fallet, låt oss börja samtalet.

Iron Mountain söker nu en dedikerad kundservicerepresentant för att gå med i vårt fantastiska team i Örebro!

Beskrivning:

I denna roll på Iron Mountain kommer du att arbeta för att ge exceptionell kundservice i de svenska kundserviceteam. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för alla kundförfrågningar, ge snabb och professionell kundsupport, hitta lösningar eller eskalera vid behov för att säkerställa total kundnöjdhet. Du kommer också att besvara telefonförfrågningar från kunder, samarbeta med alla avdelningar och undersöka kundförfrågningar, bearbeta beställningar som mottagits via e-post samtidigt som du strävar efter att leverera service i världsklass i enlighet med servicenivåavtal och prestationsmått (KPI:er).

Med positionen kommer du att vara en del av ett fantastiskt team med 14 andra personer, där 5 (inklusive du och din chef) är baserade på vårt kontor i Örebro. Hör från din framtida chef om teamdynamiken och hennes ledarskap: "Vi prioriterar öppen kommunikation, vilket säkerställer att varje medlems idéer och feedback värderas. Regelbundna teammöten och brainstorming-sessioner håller oss samordnade och motiverade. Tillsammans firar vi våra framgångar och lär oss av våra motgångar, alltid sträva efter att förbättra och uppnå våra mål och syften.

Inkludering säkerställer att varje teammedlem känner sig värderad och bemyndigad att bidra med sitt bästa. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan blomstra, vilket leder till bättre övergripande prestation och uppfyllande av våra mål.

Jag motiverar och engagerar mina teammedlemmar genom att främja en positiv och inkluderande arbetsmiljö där alla känner sig värderade och hörda. Jag ger regelbunden feedback för att hjälpa dem att hålla sig på rätt spår och erkänna deras framsteg.

Jag uppmuntrar kontinuerligt lärande och kompetensutveckling. Jag säkerställer också att varje teammedlems bidrag erkänns och firas, vilket ökar moralen och motivationen.

Kvalifikationer och färdigheter:

Du har en relevant utbildningsbakgrund eller har tidigare arbetat med kundservice eller inom serviceyrket, och du är van vid att arbeta i flera system samtidigt. Du har minst några års dokumenterad erfarenhet från servicearbete, helst i en global organisation. Det är en fördel om du har arbetat i miljöer med ett brett spektrum av teknologier och har erfarenhet av digital dokumenthantering.

Krav:

  • Erfarenhet av att arbeta i en kundserviceroll från ett kontor är ett krav.
  • God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på engelska och svenska.
  • För denna position kräver vi att du har rätt att arbeta i Sverige.
  • Grundläggande teknisk förståelse.

Fördelaktigt:

  • Erfarenhet som arkivarie är en fördel.
  • Erfarenhet av att arbeta med Google Workspace.

Om dig:

För att passa in i rollen bör du vara en motiverad person som visar entusiasm och energi, använda positivt språk gentemot kunder och kollegor, och du måste kunna anpassa dig till förändringar och vara flexibel. Du bör vara stolt och angelägen om att agera professionellt i all kontakt med kollegor och kunder. Vi strävar efter att arbeta för att främja inkludering och teamwork. Du måste vara en lagspelare som alltid visar respekt för kunder och kollegor, ha ett pragmatiskt förhållningssätt och kunna visa en god arbetsmoral. Medan vi alltid försöker stödja varandra genom tider med hög arbetsbelastning, bör du kunna hantera stressiga situationer och kunna prioritera och vara flexibel samtidigt som du har kunden i åtanke. Det är också viktigt att du har ett öga för detaljer och har utmärkta utredande och analytiska färdigheter och att du är trygg med multitasking.

Vidare arbetar vi för att agera med integritet, och det är därför viktigt att personen är pålitlig, lojal och har en hög grad av integritet. Slutligen är det viktigt att du kan ta ansvar, vilket innebär att du tar personligt ansvar för kundärenden och följer alla alternativ för att säkerställa en tillfredsställande lösning.

Övrig information:

Denna position är baserad på vårt kontor på Paketvägen 1-3, 702 36 Örebro. Vi erbjuder dock för denna roll en hybridarbetsmodell där du kommer att kunna arbeta hemifrån 3-4 dagar i veckan när du har onboardats ordentligt.

Eftersom vi behandlar strikt konfidentiell information är ett krav för anställning hos oss att du klarar en bakgrundskontroll, vi kommer att kräva en kopia av ditt brottsregister och vi kommer att genomföra en global sanktionskontroll innan eventuell anställning kan påbörjas.

UPPMÄRKSAMHET! Urvalsprocessen kommer att pågå kontinuerligt, så vi rekommenderar att du inte väntar, utan skickar in din ansökan så snart som möjligt. Du kan skicka in ditt CV och personligt brev på antingen svenska eller engelska.

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Dagens och morgondagens elpriser i Sverige
    Ons, 8 jan 2025 - 13:01
  • Rabattkod - Exklusivt Träningserbjudande: Träna 2025 för Halva Priset med myMOWO!
    Fre, 3 jan 2025 - 09:01
  • Allmänt - Statsskuld.se: Nya Skatteberäkningar & Jobbsök
    Tors, 2 jan 2025 - 19:54
  • Opinionen - Novus December 2024: Socialdemokraterna i topp
    Tis, 31 dec 2024 - 14:35
  • Lån - Bolåneräntor i Sverige 2024-2026: Prognos och Råd
    Lör, 28 dec 2024 - 11:48
  • Styrräntan - Riksbanken sänker styrräntan: Hur påverkas din ekonomi?
    Fre, 20 dec 2024 - 11:48
  • Information om Statsskuld.se - Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
    Tis, 17 dec 2024 - 08:56
  • Inflationen - Inflation i Sverige november 2024: KPIF på 1.8%
    Tors, 12 dec 2024 - 08:36