Customer service advisor

Intersolia Sweden AB

24 days left
to apply for the job

Vi söker en ny medarbetare för att stärka vårt team då en av våra kollegor går vidare till nya utmaningar inom företaget. Du deltar i den dagliga driften som består av kundtjänst där det innebär att du löser problem tillsammans med kunder och kollegor. I rollen ingår att besvara frågor från våra kunder via e-post och telefon. Du kommer även att ansvara för hantering av vissa avtal, genomföra tester samt delta i mindre projekt och administrativa uppgifter.

En stor del av företagets framgång beror på vår service till våra kunder och det är därför viktigt att du som söker är en hjälpsam och serviceinriktad person med ambitionen om att ge förstklassig support. Det som vi tycker är viktigt är att man ska ha roligt på arbetet samtidigt som man är professionell och ger förstklassig service. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Halmstad.

Varför ska du jobba hos Intersolia?

Hos Intersolia kommer du få möjlighet att vara en del av vår resa där vi ständigt utforskar nya möjligheter och vägar för att bibehålla och nå nya framgångar tillsammans. Det är alltid lika härlig känsla när kollegorna träffas på den årliga kickoffen och regelbundna AW-event.

Du kommer göra ett bestående avtryck i hela organisationen med ditt arbete när du utvecklas i din roll. Du arbetar i ett progressivt team med framåtanda och samtidigt får du möjlighet att forma och påverka ditt arbete ihop med teamet du ingår i. Du kommer arbeta i en positiv atmosfär där vi har en gemensam strävan att komma framåt tillsammans.

Vi söker dig som:

Älskar att hjälpa kunder, problemlösning och även:

  • är noggrann, självständig och drivande
  • ser saker från kundens synvinkel och försöker lösa problem
  • ser möjligheter till att förändra och förbättra arbetet
  • är ansvarstagande
  • är serviceinriktad
  • behärskar pc
  • har goda kunskaper i skrift och tal för både engelska och svenska.
  • har gymnasieutbildning

Det är meriterande om du

  • om du behärskar annat språk än svenska
  • har erfarenhet från kundtjänst
  • har fördjupad teknisk förståelse
  • har skrivit teknisk dokumentation
  • har jobbat inom teknisk support

Intervjuer sker löpande, se till att skicka in din ansökan så snabbt som möjligt!

Kontaktinformation

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta:Customer service manager Caroline Håkansson på telefon 073 076 48 90, [email protected]

🖐 Was this job fit for someone?
Share

Other jobs in the same field

Maybe it’s time to broaden the search with these available jobs

Keyword / Occupation
Similar jobs
Latest posts
  • Information about Statsskuld.se - Improvements on Statsskuld.se: News & Updates
    Tue, 17 Dec 2024 - 08:56
  • Public Opinion - Demoskop: Social Democrats Decline, Center Party Gains
    Fri, 25 Oct 2024 - 14:35
  • National Debt - Sweden's National Debt: Historically Low Level Under Change
    Tue, 8 Oct 2024 - 10:07
  • Professions - Salary and Work as a Study Leader: What You Need to Know
    Wed, 4 Sep 2024 - 18:10
  • Municipality - Tax Pressure in Kiruna Municipality - An Overview of Tax Rates and Economic Challenges
    Thu, 23 May 2024 - 22:26