Jobs Europe AB - Logo

Ämnesexpert i Barcelona - Bli en del av framtidens teknik

Jobs Europe AB

7 dagar kvar
att ansöka till jobbet

Upplev kraften av en banbrytande karriär

Letar du efter nästa steg? Vi är en global ledare inom teknik och tjänster som driver framtidens varumärken. Vi hjälper välkända varumärken – de som du använder varje dag – att förbättra sina verksamheter med teknik och integrerade lösningar i över 70 länder.

Om du vill växa och bli inspirerad, som en ämnesexpert i Barcelona (på plats), kommer du att vara en del av vårt team av banbrytare som driver framtidens varumärken inom teknik där du kommer att driva försäljningscykeln, vårda kundrelationer och visa din expertis inom avancerade molnteknologier.

Karriärtillväxt och personlig utveckling

Detta är en fantastisk möjlighet att uppleva kraften av vad som kommer härnäst och samtidigt utveckla “vänner för livet”. Vi ger dig all träning, banbrytande teknologier och det fortsatta stöd du behöver för att lyckas.

Vad du kommer att göra i denna roll

I allt vi gör tror vi på att göra rätt för och av människor – våra kunder, deras kunder, våra medarbetare, vårt samhälle och vår planet.

Som ämnesexpert i vårt team kommer du att:

  • Hålla dig uppdaterad om företagets produkter, tjänster och kundsupportprocesser
  • Assistera i utvecklingen av utbildningsmaterial, vanliga frågor och artiklar i kunskapsbasen
  • Samarbeta med tvärfunktionella team (Operationer, Utbildning, Kvalitet och Produkt) för att förbättra processer och kundupplevelse
  • Övervaka och assistera med daglig teamprestanda, säkerställa att servicenivåavtal (SLA) och nyckelprestandaindikatorer (KPI) uppfylls
  • Genomföra coachningssessioner och prestationsfeedbackdiskussioner vid behov
  • Assistera i skiftschemaläggning, arbetskraftsplanering och realtids köhantering
  • Genomföra granskningar och kalibreringar av kvalitetsrevisioner som utförs av kundens interna team
  • Identifiera trender och brister i prestation och rekommendera processförbättringar
  • Assistera i att implementera kvalitetsförbättringsinitiativ för att öka kundnöjdheten
  • Genomföra färdighetsbyggande workshops för att öka agenternas kunskap och effektivitet
  • Spåra och analysera agenternas prestationsmått, kvalitetsbetyg och kundfeedback.

Dina kvalifikationer

Vi välkomnar våra banbrytare med öppna armar, människor från olika bakgrunder, som är nyfikna och villiga att lära. Din naturliga talang att hjälpa andra och gå längre än WOW för våra kunder kommer att passa perfekt in i vad vi gör och vilka vi är.

Concentrix är en bra match om du:

  • Är tvåspråkig eller behärskar svenska samt flytande engelska
  • Har starka ledarskapsförmågor, med förmåga att vägleda och coacha ett team
  • Har djup kunskap om bästa praxis inom kundservice och callcenterverksamhet
  • Har erfarenhet av kvalitetsövervakningsverktyg och metoder
  • Har utmärkta analytiska, problemlösande och beslutsfattande färdigheter
  • Har förmåga att arbeta i en snabb och dynamisk miljö och hantera flera prioriteringar.
  • Har kunskaper i CRM-programvara, ärendehanteringsverktyg och rapporteringssystem för kontaktcenter

Vad får du ut av det?

Vi utmanar konventioner för att leverera resultat som är otänkbara genom att skapa kundupplevelser som går bortom WOW. Det är därför vi investerar kraftigt i våra medarbetare, vår infrastruktur och våra kapabiliteter för att säkerställa långsiktig framgång för våra team, våra kunder och DIG.

I denna roll erbjuder vi förmåner som stöder din unika livsstil:

  • Arvodespaket: grundlön på 21 000 euro brutto/år + upp till 1 000 euro bonus brutto/år
  • Heltids, tillfälligt spanskt kontrakt
  • Fullständig betald utbildning för företaget och de produkter du kommer att arbeta med
  • En modern kontorslokal i Barcelona

Upplev den bästa versionen av dig själv!

På Concentrix investerar vi i våra banbrytare eftersom vi vet att när våra medarbetare blomstrar, blomstrar våra kunder och deras kunder.

Om allt detta känns som nästa perfekta steg i din karriärresa, vill vi höra från dig. Ansök idag och upptäck varför över 440 000 banbrytare världen över kallar Concentrix sin “arbetsgivare av val”.

Concentrix är en arbetsgivare med lika möjligheter

Vi är stolt förenade som ett team, ett företag, globalt. Vi är engagerade i lika anställningsmöjligheter för alla kandidater och en arbetsmiljö fri från diskriminering och trakasserier. Alla våra rekryteringsmetoder baseras på affärsbehov, jobbförutsättningar och professionella kvalifikationer, utan hänsyn till ras, ålder, könsidentitet, sexuell läggning, religion, etnicitet, familje- eller föräldrastatus, nationalitet, funktionshinder eller någon annan klassificering som skyddas av tillämpliga nationella lagar.

R1600963

🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Dela

Andra jobb inom samma område

Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb

Sökord / Yrke
Liknande jobb
Senaste artiklarna
  • Elpriset - Elpriser 21-22 april 2025: Gratis energi och dyraste timmarna
    Mån, 21 apr 2025 - 13:01
  • Allmänt - Skrotningspremie höjd till 25 000 kr vid byte till elbil
    Mån, 14 apr 2025 - 18:30
  • Inflationen - Inflationen april 2025: KPIF stabil på 2,3%
    Fre, 11 apr 2025 - 08:36
  • Information om Statsskuld.se - Stora Nyheter & Förbättringar på Statsskuld.se
    Mån, 31 mar 2025 - 15:20
  • Styrräntan - Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
    Tors, 20 mar 2025 - 14:02
  • Statsskulden - Sveriges Statsskuld på Historisk Lågpunkt
    Mån, 10 mar 2025 - 10:06